Wie verlangt er ook al naar een volgende?

A

Anoniem

Guest
Sofie is geboren op 11 oktober 2006. Ze is dus net een half jaar geweest. Ik geniet enorm van haar. Het is een ontzettend lief en tevreden meisje. Misschien dat ik hierdoor alweer ontzettend verlang naar een tweede kindje. Als ik dit zeg tegen vriendinnen of collega's dan reageren ze alsof ik niet wijs ben. Mijn man staat er gelukkig wel voor open. Zoals het er nu naar uit ziet gaan we over een maandje of twee weer "aan de slag" en hoop ik dat ik weer snel zwanger ben. Wie ook?

Hoi,
Ik heb er nu twee en ben wel klaar nu (denk ik)
Zoiets is heel persoonlijk en als jij er een goed gevoel bij hebt, is het prima toch. Laat je omgeving maar lekker gaan.
Ik moest er na de eerste juist niet aan denken. (zat toen ook niet zo goed in mijn vel)
Pas na 3 jaar kwam de kriebel weer. Maar voor mij is het wel helemaal goed zo. Ik had het ook niet anders willen doen.
Groetjes Sil

ik had het niet helemaal goed gelezen trouwens.
Ik verlang wel naar een derde kindje, maar wijgaan daar niet heel snel weer aan werken, waarschijnlijk nooit meer. Omdat Frans geen derde wil!
patricia

Nou hier ook hoor. Ik wil dolgraag een tweede en liever vandaag dan morgen. Ik mag de eerst komende 5 maanden even niet zwanger worden van de MDL arts. Maar als daarna alles goed is ga ik niet langer wachten.

Helemaal niet raar dus.

Isabel is ook van 11 oktober.
Ik wil heel graag een 2e maar nu nog niet, ik vond het zwanger zijn heel bijzonder.
We hebben net alles weer een beetje op de rit na Isabel haar operatie.
Van de week was ik overtijd en heb ik een test gedaan, maar nee niet zwanger.
2 baby's lijkt me erg druk.
eerst maar eens van deze uk genieten.

Groetjes Sharon

Hoi..
Hahaha B'Elanna is van 4-10-2006, en als je in mijn hart kijkt wil ik het al weer een tijdje.
Maar wijsheid is het niet (voor mij) zit nog niet helemaal lekker in mijn vel namelijk.
Maar de dag dat dat ook is opgelost, wil ik wel weer gaan klussen!!!
Mijn man wil ook een 2e maar vindt het wel vlot achter elkaar...

Knuf Debby

Ik zou wel een tweede  willen (ooit, over een paar jaar ofzo denk ik..)
maar mijn vriend wil maar 1 kind..(heeft hij altijd al gezegt)
Maar goed, je weet nooit hoe het gaat lopen, misschien denkt hij (of ik!) er over een paar jaar wel anders over!
Maar voor diegenen die er nu al voor gaan: gewoon  ervoor gaan  als jullie dat graag willen en succes met "klussen"!!  

Terug
Bovenaan