wie verwacht er in maart??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik ben nu 13 weken zwanger egt helemaal super het is de derde en nu helemaal spontaan ik heb al 2 meiden via de iui behandelingen en dokters hadden dit niet gedacht nou tis een WONDER!!! maar het lijkt me gezellig om met andere zwangere zomar is te kletsen gewoon over van alles je pijntjes je zorgen je ???/   alles !

groetjes en tot mails   Joke

Hoi,

Van harte gefeliciteerd met jullie wondertje!!!!
Ik ben nu 11w en 6 dagen zwanger van nummer 2. Dus 14 mrt uitgerekend. Maar ik ben hier natuurlijk niet de enige. Kijk maar eens op het maart topic. Daar kom je door eerst het forum te kiezen dan "zwanger" en helemaal onderaan staat "maart 2008".

Groetjes

hallo joke   proficiat met je zwanger schap   ook al zo,n wondertje nou bij ons ook
Ik ben nu 12 weken zwanger   helemaal super maar ik vindt het nog steeds eng   want ze hadden ons helemaal afgeschreven omdat ze een te hoge f.s.h gevonden hadden dat betekent dat ik al bijna in de overgang zat   dus niet ha ha
Na  veel behandelingen 15 x i.u.i en maar 1x i.v.f   omdat er te weinig ei cellen waren   zij n we vorig jaar gestopt met de behandelingen
e
En kijk nu toch zwanger ik snap hier helemaal niets van ,het vertrouwen in mijn lichaam was ik helemaal kwijt omdat het me zo vaak in de steek heeft gelaten is het heel moeilijk om dat vertrouwen weer terug te winnen  ,ik probeer   er toch maar van te genieten maar het valt me nog zwaar
  groetjes daan 70

hoi
gefeliciteerd met je zwangerschap.
ik ben nu 14 weken zwanger van mijn eerste,ook een wonder,
omdat bij mij de fsh waarde te hoog was en ik vervroegd in
de overgang was,dachten ze.
En kijk nu spontaan zwanger!!
Geniet van je zwangerschap

Terug
Bovenaan