wie viert er ook carnaval hier?

Wij gaan dit jaar ook weer carnavallen!! Zaterdag en zondagavond zijn voor mijzelf, dan ga ik met vriendinnen op stap!! Zondagmiddag gaan we met het hele gezin kindercarnavallen!! Ook Diede gaat mee, ik heb voor haar een schattig pakje bij H&M gevonden (miniluipaard) ook nog eens lekker warm. Benthe gaat als Spaanse danseres!!

Nu zijn ook al de hele middag drie uurkes vurraf aan het kijken, dat is een soort van openingsfeest voor Carnaval in Eindhoven echt superleuk!!

Benthe is al de hele middag muziek aan het maken en aan het dansen en verkleden! Echt gezelly!

Wie houdt er nog meer van carnaval??

Groetjes

Nee sorry Martine...heb er niks mee....Dus promoot het bij de kids ook niet..
Op school en kdv mogen ze verkleed..dat doe ik dan wel..maar verder niets!
Liefs Rina

Ik vind carnaval wel leuk, maar ik denk dat je er wel mee opgevoed moet worden. Er zijn veel mensen die het geweldig vinden en mensen die er juist niks aan vinden. Vroeger op de basisschool deden wij al aan carnaval en gingen we altijd naar de optocht kijken. In mijn jeugd ging ik zelf carnavallen. Maar nu we kinderen hebben blijven we lekker thuis en gaan we alleen nog maar naar de optocht. Ik vind het geen reden om mijn kids uit logeren te doen. Ik heb al zo vaak gecarnavald dat ik nu toch liever de kids hier thuis in bed heb hihi Als ik de muziek hoor of ik zie het op tv, dan krijg ik wel weer kriebels hoor...! hihi

Groetjes Babybelle

Wij doen er ook niet aan. Vroeger wel, want ik woonde in Noordwijk en daar zijn ze er heel actief mee. Dinsdag mogen de kinderen 's morgens verkleed komen, maar het is niet hun crechedag, dus ze gaan niet omdat we wat anders te doen hebben.

Heel veel plezier in ieder geval!
groetjes Maris

heb nooit echt carnaval gevierd , wel optochten bekijken! dat ind ik dan wel wer leuk maar verder niet....... dit jaar wordt het voor mij ook geen optocht bekijken want helaas is het mijn werkweekend!!dus dat vind ik dan wel weer jammer........ volgend jaar maar beter en vrij vragen dus!

liefs ilona

Hi,

Carnaval is mij met de paplepel ingegeven. Als baby ging ik al mee op kroegentocht. Toch is daar nu niks meer van over en dat terwijl ik nog wel naar Brabant verhuisd ben! Sinds ik hier woon doe ik weinig aan carnaval. Soms gaan we op zaterdag hier nog wel weg en zondags naar de optocht, maar dat is meer om onze sociale contacten maar weer eens te onderhouden. Net zo met de kermis hier in het dorp.

Dit jaar slaan ik helemaal over. Met 39 weken zwangerschap op de teller zie ik het niet zitten. Daarbij ben ik ook nog een ziek (luchtweginfectie en vermoedelijk voorhoofdholteontsteking), dus lijkt het me beter in bed te blijven, maar ik treur er niet om.

Onze zoon is nog geen 3, dus die mag maandag en dinsdag op het kdv verkleed, maar verder doen we er niks aan dit jaar.

Gr. Tamara.

Hoi hoi,

Ook is Carnaval bij mij met de paplepel ingegoten. Echter, doen wij er helemaal nix aan! Ik ga vanmiddag naar ons thuis, en dan verkleed ik Dylano wel. We hebben een Teletubbiepakje, een leeuwenpak en een pinguinpakje. Word nog moeilijk welke ik ga kiezen ;-)
Maar ik vind de Carnaval helemaal nix.. T gaat alleen maar zuipen, zuipen en nog eens zuipen. Tenminste. zo hebben ze dat mij geleerd, erg hé hihi!
En hetgeen waar het over gaat, word altijd vergeten door de mensen.. Vasten dus!!

Nee hoor, geintje.. Ik kan begrijpen dat het heel gezellig is, maar ik hou nie zo van die druktes..

Enne.. Bij ons in Zundert hebben ze nie eens Carnaval.. Hier hebben ze Bloemencorso, met een kinderoptocht voor de kleinste.

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan