Wie vind jij de leukste BN'er?

A

Anoniem

Guest
Hoi
Vraag me niet hoe ik op deze vraag kom hihi, maar leek me effe leuk.

Ik vind Ruben Nicolai zoooo schattig......

Liefs van Anouk

Ik heb niet echt een favouriet, maar idd die Ruben is wel een kjoetie. Mijn zusje heeft hem een keer ontmoet en zei dat het een normale sympatieke vent is, normaal dus.. Dat zie je ook wel anders. Hier in Almere-Buiten woont die Natasia vd goudenkooi. Dat weet ik omdat ik haar al 2x heb gezien, naja je hoort haar eerst! Die vind zichzelf zo fantastisch, en wil ook dat iedereen haar ziet. vorige week zat ik in de wachtkamer van de HA, komt de arts en vraagt naar mevr... niemand reageert dus hij loopt naar de balie. Komt er ineens een kenau de wachtkamer ingestiert... GOEDEMORGEN ALLEMAAAAAAAAAL!!!! HALLO DOKTER!! JA SORRY IK BEN ALTIJD TE LAAT< DAT WEET U TOCH< TJA EN U LOOPT NOOOOOIT UIT HE!!!

nou pff ik zag haar niet eens meteen maar hoorde meteen dat ze t was. Dan denkik: doe f normaal!!! ze zal best aardig zijn, maar ietsje minder mag wel.

duss beetje afgedwaalt vh onderwerp haha!

Evelien

Ik heb wel meerdere favorieten. Ik vind Lieke van Lexmond erg leuk, maar ook Ruben Nicolai, en die andere lama, ik weet niet meer hoe die heet, je weet wel, die nu ook meedoet met "ik hou van Holland" Die vind ik zo onwijs grappig!!

Das Jeroen van Koningsbrugge Moonpoontje  Vind die ook wel leuk, en idd Ruben Nicolai is ook wel leuk.
Maar wie ik echt superleuk vind is Nick van Nick en Simon.
Dat vind ik echt een lekkere vent, kan er nix anders van zeggen

Lieke van Lexmond vind ik een erg spontane meid. Ze heeft op een foto waar Dylano en papa samen opstaan geschreven: Lieve Dylano, liefs Lieke! Ze was toen bij Uri Geller te gast trouwens!

Hoi,
ik ben niet echt fan meer van iemand (die tijd heb ik gehad, haha) maar wat ik echt een hele sympatieke man vind is Frans Bauer, ik heb hem een keer ontmoet tijdens de Staatsloterijshow en toen was hij zo aardig. Het jaar daarop waren we weer uitgenodigd en toen zag ik Frans weer en hij mij en toen zei hij: Hee Sonja wat leuk dat je er bent. Mn moeder was toen mee en die vond het natuurlijk helemaal geweldig (die is wel fan) en toen zijn we nog even met hem op de foto geweest en best wel een tijdje met hem gepraat.

Ik heb ook een keer in de show van Carlo Boshard gezeten, Mac Carlo, en die was ook zo aardig, dat viel me echt reuze mee. Wie er toen ook was: Rene Froger, wat ben ik daar op afgeknapt zeg, wat een kapzones heeft hij. Maar nu volg ik die docusoap effe geen cent te makken en dan valt hij me toch wel weer mee. En Natascha Froger vind ik echt een schat.

Jeetje heel verhaal geworden, haha,
groetjes van Sonja

Hoi,
Ik vind Chris Zegers altijd wel een lekkere vent..
Zou wel eens met hem een reisje willen maken..haha
Gr Rina

Ik heb bij de studio gewerkt waar toen alle liedjes van Telekids werden opgenomen. ik was daar de oppas. Daar heb ik Carlo leren kennen en hij is echt ontzettend lief.
Verder vind ik Guus Meeuwis en Jan Smit altijd lachen. En die man van de smaakpolitie vind ik echt heel erg leuk, maar wel buiten de smaakpolitie. Dan blijkt hij echt humor te hebben. In geen van deze gevallen heb ik het trouwens over lekker hoor . Paul de Leeuw vind ik ook heel erg leuk.
Als ik het over lekker zou moeten hebben dan kan ik alleen maar Dennis Storm bedenken, maar ik ga meer voor Leonardo Di Caprio, maar dat is geen BNer he

Ik vind het leuk om naar Ruben Nicolai (deze naam wordt veel genoemd, haha) en Dennis Storm te kijken. Verder zijn de reisprogramma's met Floortje Dessing ook leuk. En niet te vergeten Jörgen Raymann, haha, hij is geweldig!  

Terug
Bovenaan