Wie voelde zich anders zwanger van nr. 2????

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Wij willen graag een tweede kindje. We hebben een dochtertje van bijna 3 jaar.
Ik ben in maart gestopt met de pil en nu is het afwachten.
Bij ons dochtertje was ik al in de tweede maand zwanger. Dat ging vrij snel.
Nu heb ik het gevoel dat dit weer het geval is, want ik heb het idee dat ik een opgeblazer gevoel.   Ik zou eind volgende week de rode duiveltjes moeten zien, maar ik twijfel.
Ik voel me nu anders als dat ik zwanger was van nr. 1.

Wie heeft ook zo'n ervaring of juist anders?

Groetjes

hoi christel

allereerts hoop ik voor je dat er geen rds komen!
voor mij was het heel anders de tweede keer
ja de eerste keer via ivf dus dan weet je dat je zwanger kan zijn ik voelde mij dus ook vanaf het begin op en top zwanger!
heb ook nergens last van gehad niet misselijk ofzo het was een ideaale zwangerschap
met de tweede was ik er weer mee bezig via ivf heb een miskraam gehad en dat had zoveel impact dat ik besloot om verdere behandeling even uit ste stellen....
en rond sinterklaas was ik al 3 weken ziek misselijk geen koffie lusten alles valt verkeert maar ach ik kon immers niet zwanger zijn wij hadden n.l maar 2% kans om normaal zwanger te worden dus dat was uitgesloten!
maar toch ....zou het??? ik stiekum een test halen en ja hoor zwanger!
ik vertelde mijn man niks want ja de test zou wel niet kloppen ik naar de etos en nog 3 tests gekocht en heb ze allemaal achter elkaar gedaan en allemaal positief...! ik de volgende dag naar de huisarts en zij gefeliciteerd!
nou ik was perplex hoor mijn man en ik zijn dolgelukkig!
maar deze zwangerschap is niet te vergelijken met de vorige dat ik het doorhad was ik al 9 weken zwanger hihi
en ziek dat ik ben geweest!
nou veel sterkte en ik hoop het voor je!
groetjes sandra

Hoi Christel!

Ik heb er ook eentje van 3jaar. En nog een jochie van 17mnd. en ben nu 19w zwanger van de derde. Elke zwangerschap voelde weer anders....
Daarom dacht ik dat t bij de 2de een meisje was maar toch een jochie. Nu weet ik t 8mei pas...
succes!!!
groetjes,Priscilla

Hoi

Ben nu zwanger van de tweede.
Alle kwaaltjes die ik tijdens mijn 1e zwangerschap had, heb ik nu niet en andersom ook.
Het enige wat overeenkomt is dat ik niet 's ochtends kan douchen, omdat dan alles er met dezelfde vaart weer uit komt. Bij de eerste ben ik niet misselijk geweest, nu wel. Bij de eerste had ik bekkenklachten bij 3 1/2 maand, nu niet. Ik ben nu verschrikkelijk moe, bij de eerste ook wel eens, maar niet zo extreem enz enz.

Ik duim voor je! En suc6

Groet Linda

Hi,

Ik ben nu 6 weken zwanger maar tot nu toe is het heel verschillend.
Vorige keer was ik rond deze tijd erg misselijk.
Ik kon toen echt niet tegen etens luchtjes.
Nu heb ik zo goed als nergens last van alleen erg moe!!

Liefs

Hoi,

Bedankt voor de reacties.
Ik ben zeer benieuwd of ik zwanger ben. Het is afwachten tot volgende week.

Maar wel goed om te lezen dat er ook zeker goed nieuws is.
Sandra van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Je zal wel bijna letterlijk van je stoel gevallen zijn toen je het nieuws hoorde.

Groetjes en tot gauw (misschien)
Christel

hoi christel idd ja ik kon het maar niet geloven!
ik hoop voor jouw dat jij ook zon mooi wondertje mag meedragen en hopelijk tot snel!

Terug
Bovenaan