wie voelt de baby nu heel goed schoppen

A

Anoniem

Guest
hallo    

wie voelt de baby nu heel goed schoppen en hoeveel weken zijn jullie op dat moment

ik voel me dochter nu heel goed zowel overdag als savond   meestal als ik zit dus rustig aan doe zeg maar

bij me zoontje was het op het einde van de zwangerschap zo erg met het schoppen   dat ie tegen me ribbel een beetje beurs trapte   vaak deed het ook zeer het schoppen

hebben nog meer moeders dit wel eens gehad

groetjes soraya

Hoi,
ik heb nu ook de hele dag stevige schoppen.
mijn moederkoek ligt voor dus het duurde wel even maar nu is het echt wel veel.
vind het daarom ook geweldig.
heb het nooit als pijnlijk ervaren zelfs niet bij mijn eerste kindje op het eind.
gr lisette

Hoi hoi,

Ook hier voel ik de baby meer dan goed schoppen, het lijkt soms wel of ze er persoonlijk voor moet zorgen dat de baarmoeder groter wordt....ruimte die ze nog niet heeft, eigent ze zichzelf hardhandig toe!

Moet zeggen dat ik het wel een heerlijk gevoel vind hoor, zeker als je dan je hand op je buik legt en ze schopt er tegen!!

Liefs Saskia

Hoi allemaal,

Ook onze kleine meid is zeer actief. Niet alleen 's avonds, maar ook overdag weet ze me goed gezelschap te houden! Maar het is een heerlijk gevoel moet ik zeggen, leven voelen in je buik!

En zodra ik mijn hand op mijn buik legt, lijkt het wel alsof ze wil zeggen, ik ben er ook! Heerlijk! Kan er alleen maar van genieten!!

Groetjes,
Judith

Ik voel ons eendje ook heel erg goed schoppen, mijn man ook.
Heb ook een voorliggende placenta, maar dat houd die kleine niet tegen haha.
Ben nu 24 weken en 1 dag zwanger en ons eendje schopt nu dag en nacht, wordt er 's nachts wakker van.
Groetjes

Ik heb ook een zeer bewegelijke dochter...
Ik voel haar bijna de hele dag door wel. Ik voel het eigenlijk alleen goed van binnen en niet zo van buiten. Mijn placenta ligt wel achter, maar ik heb een isolerend (vet) laagje .
Mijn man heeft haar al wel vaker gevoeld met zijn hand op mijn buik (al met 19 weken) maar ik voel het elke keer alleen van binnen. Nog even geduld en ik kan het vast ook voelen...

hi.

ik heb het ook, mooi he.
als ik op mijn rug lig en gewoon even wacht dan zie je mijn buik ook al heel goed bewegen, die kleine draait zich dan net, soms zie je ook duidlijk of het een por was met een vuist, of een shop met het voetje.

de mijne is superactief. ze hebben bij de 20 weken echo erg om hem gelachen.

xx

hallo!

Ik voel der ook heel de dag door een paar minutjes voelde der al met 16 weken en het word nu steeds duidelijk nu voel ik der echt al draaien enz..
en ze heeft ong. 2x in me hand gelegen :)
voel je t opeens helemaal hard worden alleen onder je hand..
PRACHTIG

amber 23 wken en 6 dagen.

Terug
Bovenaan