Wie voelt de bewegingen de tweede keer ook veel beter??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik vroeg mij af of jullie de baby bij de tweede of derde keer ook veel beter voelen bewegen...ik zelf namelijk wel.

Soms zelfs iets te goed...auw!!! Vooral als ze om haar as draait voelt heel vreemd...Ik moet wel zeggen dat ik dit zo ontzettend gezellig vind en nu al baal dat het over een paar maandjes wer weg is...

Groetjes Valerie

Hoi,
ik voelde mijn eerste kindje pas met 26 weken en het tweede al sinds 11 weken. Je weet ook beter wat je kunt verwachten natuurlijk. Je hebt gelijk, het is heel gezellig om te voelen.
Groetjes,
Patricia

hoi...
Ben  nu 11 weken zwanger en kan niet wachten tot ik mijn kindje voel...
Lijkt me zo bijzonder...
Weet niet hoe het voelt, dit ik mijn 1e kindje...
Wie kan het gevoel zo goed mogelijk uitleggen...
groetjes bianca

van mijn zusje hoor ik dat ze t kindje de 2e x vooral eerder voelde, niet zo zeer sterker. Zelf ben ik zwanger van de 1e en deze vind ik al zeer flink bewegen. Kan me voorstellen dat t pijnlijker wordt als je t bij 2e sterker voelt. Maar t geeft wel n bijzonder gevoel!

En hoe t voelt? Ik omschreef de 1e dingen die ik voelde als een onwillig samentrekkend spiertje in de buik. Ken je dat van bijv je ooglid als je heel moe bent? Trilt dan heen en weer. Zo voelde ik de 1e bewegingen van ons kleintje in mijn buik.

Terug
Bovenaan