wie voelt de eisprong...

A

Anoniem

Guest
hallo,

sorry dat ik de laatste tijd niet heel erg veel reageer, maar heb het ongelooflijk druk. dus daarvoor even sorry

maar ik had een vraag aan diegene die de eisprong altijd voelen. hoe voelt dat??
ik heb vandaag de hele dag ongi rugpijn zeg maar. en steekjes in de rechterzij.. beetje zeurende hoofdpijn (maar niet genoeg voor een asprine) ook heb ik het erg warm vandaag (maar dat kan ook komen omdat de kachel voor het eerst weer aanstaat in huis..)
omdat mijn cyclus erg onregelmatig is was ik wel nieuwsgierig of dit de eisprong kon zijn. echt ongie kan het niet zijn, zit nu op 24 dagen en mijn cyclus loop tussen de 33 en 47 dagen. het kan daarom heel goed de eisprong zijn. zou betekenen dat de ongie rond dag 38 zou zijn deze keer.
maar omdat ik nog nooit een eisprong heb gevoeld, vroeg ik het me af, of het dit kon zijn.

iedereen succes met klussen en wachten overigens... doen we hier ook...

iig alvast bedankt!
kus famke

Hoi Famke1980,

Ik voel iedere maand mijn eisprong.
Ik voel wat krampen en verder heb ik nergens last van.
En mijn eisprong klopt altijd precies op de juiste dag. Bij mijn is het dag 16.

Groetjes pxdt44

ik voel ook me eisprong heb dan altijd even krampen in me onderbuik wat steken lijkt het op maar verder niks duurt bij mij altijd ongeveer een half uurtje en dan is het weg

Ik voel mn ei ook altijd. Het begint met steken aan de zijkant van mn buik en na een tijdje doet mn hele onderbuik zeer. Soms loop ik bijna krom van de buikpijn en soms blijft het bij een wat gevoelige buik. Bij mij duurt het soms wel tot 1,5 dag dat mn buik gevoelig blijft.....

Ik heb er nooit hoofdpijn bij...

Ik voel mijn ei heel goed. Paar dagen vooraf wat slijmerige afscheiding en op de dag van eispring aan één kant een uur of 5-10 echt pijn, steken zoals je die voelt als je hardloopt maar net gegeten hebt. Kan dan soms niet helemaal rechtop staan, doet echt zeer dus. De dag na eisprong heb ik hele gevoelige tepels.

Terug
Bovenaan