wie voelt er al wat?

hoi meiden,
wat ik me afvroeg...
wie voelt al duidelijk beweging daarbinnen?
ik dacht het een paar weken geleden al te voelen maar dat was duidelijk niet het geval, zullen mijn darmen wel geweest zijn ;)
soms denk ik nu wat te voelen...maar nog niet vol overtuiging.
bij mijn eerste voelde ik ook pas laat wat maar had verwacht dat ik nu wel wat eerder zou zijn....
ik wacht en wacht...zo'n speciaal gevoel!!!
ik ben nu 16 weken en 6 dagen.

liefs lot.

JA ik! Gisteren om uur of 9 in de avond voelde ik duidelijk geschop.. ben zo blij...

Kindje is verder rustig. Vrijdag kon de vk het hartje ook niet vinden duurde meer dan 10 min... dus ik helemaal ... Nee toch niet he?

Maar gelukkig wel gevonden het is gewoon een rustig kindje.. Gisteren dus opeens zoveel getrap... gaaf!

heeeel gaaf!
ooow,josh, wat moet dat lang hebben geduurd die 10 min. wachten op het hartje!!!! verschrikkelijk, wat er dan door je hoofd gaat zeg...

vorige week bij de vk, hoorde we het hartje gelukkig vrij snel..ze vroeg, voel je hem niet bewegen, hij is lekker aan het draaien...
nee dus...ik wacht geduldig af!
gemiet ervan he!

Ik heb met 14 weken en met 14 weken en 2 dagen heel duidelijk de baby al gevoeld! Daarna heb ik het niet meer gemerkt (was zelf druk en mijn buik is heel hard aan het groeien), maar gisterochtend voelde ik opeens weer wat. Jammergenoeg maar heel kort, maar wist wel direct dat het om de kleine ging. Echt geweldig.

Pfff, die 10 minuten zullen wel heel lang geduurd hebben. Gelukkig dat daarna toch alles goed was.

helaas, ik ben pas 12wkn en 4dgn dus ik zal nog ffks moeten wachten op het eerste "gekriebel"
maar volgens de laatste echo is het een beweeglijk kindje.. was continu aant zwemmen en zich uit aant rekken enzo..

@ Josh
dat moeten toch 10 helse minuten geweest zijn
ben blij dat toch alles is orde is!!

Hallo,

Ik weet het eigenlijk niet zeker! Ik ben nu 15 weken en zat gisteravond op de bank met mijn hand op mijn buik en toen voelde ik aan de zijkant van mijn buik 3 "plopjes".
Heel grappig, ik had het nog nooit gevoeld en het is ook bij die ene keer gebleven tot nu toe.
Aangezien dit mijn 1e kindje is vroeg ik me af of jullie enig idee hebben wat het is? Zou het de kleine kunnen zijn of was dat gewoon mijn verbeelding en voelde ik iets anders?

@daanenralf,
ik denk dat dat al wel je baby kan zijn geweest...zo begint het...plopjes en een vlinderachtig gevoel in je onderste buikje...
spannend hoor, zo'n fijn gevoel!

Terug
Bovenaan