Wie voelt nog steeds de baby niet bij 21 weken?

<p>Hoi lieve allemaal,</p><p>wie nog meer geen teken van de baby bij 21 weken zwangerschap? <br />mijn placenta ligt ervoor, maar ik voel helaas tot op heden niets, noppes, nada. <br /><br />vind het jammer dat het zo lang duurt.. heeft iemand tips hoe je misschien wel wat zou kunnen voelen? <br /><br /></p><p>liefs M</p>
 
Hoi hoi! Ik voelde de baby ook nog niet bij 21 weken, denk 1 of 2 weken daarna. Ook was mijn baby niet zo mega actief als je soms ziet of hoort. Pas heel laat zag ik mijn buik echt bewegen. Placenta lag ook aan de voorkant! Maar ik wende er wel aan dat het niet zo extreem was, helaas geen tips. Maar wel een heel lief en gezond en fantastisch zoontje nu?
 
Hi, ik voel de baby sinds vorige week duidelijk. Het zijn nog kleine tikjes van binnen.. als ik een dagje niets voel zit ik een beetje voorover gebogen en dan voel ik meestal weer een aantal kleine tikjes:)
 
Voelde de baby hier voor het eerst met 24 weken. En nu met 26 weken wel regelmatig maar heel licht. Moet echt liggen en focussen. Is heel normaal volgens de gynaecoloog. Vanaf 28 weken is het belangrijk de baby dagelijks duidelijk te voelen.
 
Ik voelde mijn dochter pas met 25 weken. Ook mijn placenta lag aan de voorkant. Ik denk dat je niks kan doen. Toen de echoscopiste met 21 weken zijn. Nu trapt ze. Zelf toen voelde ik het niet. Het komt vanzelf.
 
Terug
Bovenaan