Wie voelt ook haar baarmoeder?

Hallo dames,
Ik en nu negen weken zwanger en ik begin mijn baarmoeder nu telkens te voelen. Pijnscheutjes, soms steekjes, soms gewoon een soort drukkend gevoel. Ben ik de enige of is dit wel normaal?
Graag reactie, want ik word hier wat onzeker van!

Groetjes MG.

Heb ik ook hoor. Soms een vaag soort van ongi gevoel. Niet echt pijnlijk maar wel het idee dat er daar wat gebeurd, Ik zit nu ook in mijn 9de week. Heb er wel al wat langer 'last' van. Vooral in mijn 5de week ongeveer, toen voelde ik volgens mij echt een soort bandenpijn. Nu is het niet dagelijks maar zo af en toe.

Hallo,

Maak je geen zorgen! Ik ben nu 7+2 weken zwanger en ik heb dit gevoel al vanaf het allereerste begin. Ook pijnscheutjes e.d.

Ook lijkt het net of ik mijn baarmoeder voel groeien, hij is de hele dag aanwezig en kan er niet omheen. Afgelopen vrijdag hebben we een mooi kloppend hartje gezien, dus het kan geen kwaad.  

Dit gevoel komt gewoon door het groeien van je baarmoeder.  Er veranderd zoveel en  misschien is het zelfs al bandenpijn.  

Geniet van je zwangerschap.

Groetjes Paula  

Hallo MG,

Ik heb precies hetzelfde.
Dan ben ik nu 8 weekjes zwanger, maar zo af en toe krijg ik een steek in mijn baarmoeder.
Zelfs als ik hoest krijg ik dat af en toe.
Vanaf de 5e week had ik ook bandenpijn dagelijks.
En nu zakt dat af.
Maar het is denk ik normaal.
Je bent niet de enige.

Groetjes Fabiënne

Hoi,
Bedankt voor jullie supersnelle reacties! Gelukkig lijkt het normaal te zijn.
Ik heb namelijk eerder een miskraam gehad (na 5,5 week) en dat begon met heftige steken. Zo heftig voel ik ze nu niet, maar ik schiet wel steeds lichtelijk in de stress als ik weer een steekje voel. Het zijn deze keer niet alleen steken, maar wat ik zei ook een soort drukkend gevoel (zal wel de groei zijn). Ik heb trouwens vorige week ook al een hartje zien kloppen, bij 8 wk 2 d. Heerlijk!

Hoi Hoi,

Ik heb er ook last van gehad, nu 10 weken, bijna niet meer. Ik heb met 6 weken de verloskundige gebeld en die garandeerde mij dat het echt bandenpijn was. Je hoort het vaak bij vrouwen die al eerder zwanger zijn geweest. (voor mij is dit de tweede keer)
Ik hoop iedereen ook nog gerust te hebben gesteld!

Groetjes Lia

Terug
Bovenaan