wie voelt ook zoveel bij 17 weken?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.

We hebben gisteren een echo gehad en.......een zoon. We hebben al een dochter dus het is erg leuk! Nou vroeg ik aan hem of het kon dat je het al aan de buitenkant kan voelen met 17 weken. Hij zei dat dat bijna niet kan. Mijn man en dochtertje hebben het toch echt al gevoeld hoor! En ik ook op dat moment en zodra ik iets van binnen voelde zeiden zij dat ze iets voelden aan de buitenkant. Hij schopt ontzettend joh en ik voel ook al dat hij de hik heeft. Hebben meer vrouwen dat? Ik ben erg slank, zou het daardoor komen? Ben benieuwd naar jullie ervaring.

Groetjes Fenna, doeii

Hoi Fenna,

Ik ben van mijzelf ook slank en voelde de baby ook al met 16 weken zwangerschap dus het kan echt wel,mijn verloskundige zei ook tegen mij dat het komt omdat ik slank ben,dus het klopt wel..Geniet van je zwangerschap zou ik zeggen

Groetjes Bernice(26w+1d zwanger,augustus forum)

quote: fennagijswijt schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2007 17:22:19'));

Hoi meiden.

We hebben gisteren een echo gehad en.......een zoon. We hebben al een dochter dus het is erg leuk! Nou vroeg ik aan hem of het kon dat je het al aan de buitenkant kan voelen met 17 weken. Hij zei dat dat bijna niet kan. Mijn man en dochtertje hebben het toch echt al gevoeld hoor! En ik ook op dat moment en zodra ik iets van binnen voelde zeiden zij dat ze iets voelden aan de buitenkant. Hij schopt ontzettend joh en ik voel ook al dat hij de hik heeft. Hebben meer vrouwen dat? Ik ben erg slank, zou het daardoor komen? Ben benieuwd naar jullie ervaring.

Groetjes Fenna, doeii

hoi

Ik ben nu voor de derde keer zwanger van tweede kindje en ben 12 wk en heb eergistren de kleine ook al gevoeld,zo maar 1 keer en weet zeker dat dit mijn darmen niet waren .ik denk dat ik het nu eerder voel omdat ik weet wat ik moet voelen zeg maar.oja ik was ook niet echt dik of zo ja nu wel natuurlijk.maar ik denk dat dit net zon druktemakertje word als mijn dochtertje toen,die trapte heel vaak tegen mijn ribben(auuuu) maar ja geef verder niet het is iets moois en daar moet je echt van genieten hoor. succes allemaal gr wendy

Terug
Bovenaan