wie voelt z'n eisprong???

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

Ik ben even benieuwd wie zijn eisprong voelt, en hoe.
Ik heb zelf meestal rond dag 10 steken aan de zijkanten van mijn buik, best fikse en dit houd +-  5 dagen aan, nu weet ik dus niet of mijn eisprong aan het begin of einde van deze dagen is. iemand ervaring??? Ik heb een nregelmatige cyclus dus vandaar.

groetjes natascha

Ik voel het eigenlijk zelllllden.
En als ik al iets voel, is het altijd links, nooit rechts.
Herken jij/iemand dat?

groetjes mama H

Hoi hoi,

Hier mijn verhaal over mijn eisprong...

-   Een paar dagen voor de eisprong heb ik echt van dat eisprong-slijm.
-   M ´n buik wordt langzamerhand iets dikker.
-   Echt een dat of 1,5 van tevoren gaat het een beetje "broeien"   van binnen.
    Een paar uur voor m ´n eisprong wordt m ´n buik langzamberhand een ballon en heb
    ik  heel veel pijn. Ik kan dan niet zitten of lopen.
    Moet als ik m op voel komen ook echt  naar huis van m ´n werk omdat ik anders
    voor  de eerste paar uur daar op m ´n werk lig...
-   Dat wordt steeds erger, tot opeens de krampen over zijn en het langzamerhand
    begint  af te zwakken, de knap (eisprong) is dus geweest!

Ik heb geen steken, het is meer echt kramp.
Het is niet altijd zo. Alhoewel het de laatste 6 maanden niet anders is geweest (behalve vorige week, volgens mij kwam ie ´s nachts, toen werd ik met buikpijn wakker en heb t maar effies (1,5 ofzo) geduurd. Het is wel erger geworden na m ´n zwangerschap.

Hopelijk heb je hieer wat aan!

Groetjes sientje

-mamaH, Ik voel meestal aan beide kanten steken maar wel altijd de ene kant meer dan de andere, echt lastig te begrijpen he zo'n lichaam.

-sientje, Ik herken je verhaal, ik had gister echt de ergste dag, dan loop ik ook het leifst met de knoop los haha, en gisteravond ineens de linkerzijkant opgezet en nu is het weg, dus ik denk dat ik dan vanacht mijn eisprong heb gehad, ik hoop het want dan heb ik eindelijk weer een een normale cyclus. hoelang moet jij nog wachten voor je nod??

groetjes natas

Ik voel ook altijd mijn eisprong. steken aan zijkant, rommelig gevoel in buik
En dan maar klussen zou ik zeggen!!

Hallo allemaal,

Als ik uit ga van mijn langste cyclus dan heb ik hem nu niet gevoeld maar ben erg onregelmatig ongie dus kan zijn dat afgelopen week wel een iesprong is geweest maar ik ken het gevoel niet dus als je tegen me zegt dat het gewoon buikpijnis geloof ik het ook. Ik had ook links erg steken en later een borrelig gevoel in mijn buik en een soort van bijna kramp gevoel in mijn hele onderbuik. Ik ben voor de zekerheid maar wel gaan klussen want je weet het maar nooit natuurlijk. Ik had vorige week donkere afscheiding en meestal wordt ik daarna ongie maar nu kwam er niks een beetje vreemd allemaal deze maand. Volgende week is mijn NOD als ik uit ga van een normale cyclus en als ik uit ga van mijn langste dan is de 24ste mijn NOD zou toch wel een mooi kerstcadeautje zijn als het raak is of niet.

Groetjes Russell

Hey Hey,

Daar heb ik dus totaal geen last van,
Ik word rond die tijd altijd erg "hitsig" ,
hebben meer vrouwen dat ook??

groetjes

Hoi Natascha,

Hahahah, ik hoef niet meer te wachten tot m ´n NOD, die had ik bijna 2 weken terug al, ik ben zwanger! Ben echt superblij!

Hoe is het bij jou, hoelang moet jij nog wachten op je NOD?

Groetjes Sientje

Terug
Bovenaan