wie voelt zich ook zo beroerd en heeft ook overal last van

A

Anoniem

Guest
ik ben nu 13 weken zwanger en ik vindt het allemaal zoals het nu gaat geen pretje.
wie kan mij advies geven.
heb het elke keer warm ben heel moe maar slapen kan ik niet.
elke keer het gevoel dat je flauw gaat vallen, je de longen uit je lijf kotsen. pijn en steken in mijn buik en sinds nu ontzettend pijn in mijn rug en het straalt uit naar mijn benen.
wie heeft dit ook of heeft dit meegemaakt en kan mij vertellen wat jullie er tegen gedaan hebben.

Hoi Wendy,

Ik herken heel veel van je klachten. Een zwangerschap kan best zwaar zijn, vind ik. Ondanks dat alle kwaaltjes 'er bij horen', is dit toch meestal niet wat je je er van voorstelt,  he? Je ziet bijna altijd van die a.s. moeders met dromerige blikken in hun ogen in de bladen en zo...

Je kunt het beste elk probleem op zich proberen aan te pakken. Echt goeie tips heb ik niet voor je, behalve natuurlijk rusten, zo gezond mogelijk eten en doen wat je hart en lichaam je ingeven. Luister naar je lichaam. Vaak weet je zelf het beste wat je nodig hebt. Je intuitie is tijdens de zwangerschap belangrijk. Elke zwangerschap is weer anders en jij bent de enige die het kan voelen.

Heel veel sterkte en probeer toch een beetje van je zwangerschap te genieten!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan