Wie voelt zich ook zo K**

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal,

Ik voel me al een paar dagen niet goed.

Ik heb het gevoel dat ik honger heb,terwijl ik de hele dag door kleine beetjes eet.Voel me heel leeg en moe totaal geen energie..
Daarbij heb ik ontzettend veel last van brandend maagzuur waar ik renie voor gebruikte maar daar word ik misselijk van.

Ik baal echt enorm van dit K** gevoel ik kan het niet goed onder woorden brengen wat ik precies   voel,maar het huilen staat me nader als het lachen terwijl er helemaal nix aan de hand is om te huilen buiten dan dat ik me zo voel.

Ik ben nu iets meer als 7 maanden en de zwangerschap gaat goed..De baby beweegt goed soms word ik daar ook misselijk van maar ja dan probeer ik toch iets positiefs eruit te halen.

Ik vroeg me af of er nog meer meiden waren die zich zo voelen en wat die er aan doen.

Groetjes van Meta de mv Robin 2,5 en 7 maanden zwanger

nou same here hoor

Probeer voor je maagzuur eens regla-ph (of zoiets) staat in de apotheek en hebben ze in drankvorm dat werkt echt super! rennie is mij verteld dat je die liever niet moet nemen als je zwanger bent..

Hoop dat je je snel weer wat beter voelt, doe dutjes, ga vroeger naar bed, neem een lekker badje of beter nog doe een middagje thermen (heerlijk een paar uur geen pijn als je last van je bekken hebt)

Hoi Meta,

Ja hier nog 1 hoor heb er gelukkig niet elke dag van maar ook ik heb die momenten. Ben de laatste paar dagen wel meer moe en heb ook veel last van harde buiken. Gisteren had ik echt zo'n dag er kwam niks uit mijn handen en liet alles vallen maar voel me vandaag weer een stuk beter, rot hormonen.

Mijn man zegt ook pak die rust als je moe bent straks gaat dat niet zo makkelijk meer en heb je je handen vol met de kleine.

Dus meid doe het rustig aan en probeer ondanks het K gevoel toch van je zwangerschap te genieten.

Liefs Fruit Girl 34 wk en 6 dgn

Herken het wel een beetje. Als alles lekker loopt voel ik me goed, maar er hoeft maar iets tegen te zitten of ik kan zo een potje janken. Ik denk dat het ook veel te maken heeft met hormonen.
Het drankje dat ponyville je aanraadde kan ik je ook aanraden! Het helpt en je hoeft dus niet de hele tijd op die rennies te zuigen..brrr..

Veel sterkte en probeer nog even te genieten!

Groetjes, Line
30w 2d

hoi hoi
voor de zuurbranden kun je ook melk gebruiken,helpt mij teminste altijd erg goed.
zelf wordt ik misselijk als ik helemaal kappot ben,meestal is dat s,avonds,maar als ik dan op de bank ga liggen tv kijken gaat het wel beter.
weet niet of dit je eerste is of dat je al meer kinderen hebt want dan wordt het moeilijker om te gaan liggen.ik probeer zelf altijd s,middag even een uurtje te gaan liggen maar met 5 kids lukt dat ook niet altijd.
dus gewoon iets meer rust nemen en melk gaan drinken,hahaha.
hoop dat je jou snel iets beter voelt.
liefs sil

Hoi Meta

Nou, ik weet denk ik ook wel wat je bedoelt.
Ik ben het helemaal zat en wil mijn lijf weer terug van voor de zwangerschap.
Ik moet steeds nee tegen mijn kinderen of me zelf zeggen.
Als ze willen spelen, tennissen, kleuren, naar de winkel enz......het gaat gewoon helemaal niet.
Af en toe lijk ik wel astma te hebben, zo moeilijk haal ik adem.
Elk klusje is me te veel.
Ben snel licht in mijn hoofd en kom niks aan, terwijl mijn buik maar doorgroeit. Ik dwing mezelf in ieder geval twee maaltijden per dag te eten, maar eigenlijk smaakt het me helemaal niet.
Ik leef feitelijk op ijsklontjes, die vind ik heerlijk op het moment. Ongeveer vier bekers vol op een dag.

Eigenlijk weet ik niet hoe ik nog 5 weken door moet leven op deze manier.....
Allerlei kwaaltjes tergen me 24 uur per dag. Nikds ernstigs gelukkig, maar ik ben uitgeput en dan moet ik nog energie overhouden om straks een bevalling te doen????

Nouja, vanmiddag naar de vk, es kijken wat die zegt.

Groetjes Annemieke
34 wk4 dgn zwanger van nummer 5

Hoi hoi,

Nou, je bent echt niet de enige hoor.
Ondanks dat ik het natuurlijk super vind om een kindje te krijgen, ben ik de zwangerschap ook al aardig zat. Ben nu 37 weken maar ik heb het gevoel mijn halve leven al zwanger te zijn......
Ik vind het zo erg om elke keer maar weer af te wachten hoe ik me die dag voel. Ik slaap slecht, heb ook veel last van maagzuur (al van alles geprobeerd maar nu helpt eigenlijk niets meer) en moet om de haverklap plassen. Ik durf bijna nergens meer heen omdat ik dus bang ben dat ik weer moet plassen of dat ik mijn buik ga voelen. Heb ongeveer 12 weken met een blaasontsteking rondgelopen die na 3 antibioticakuren eindelijk wat minder werd maar psychisch is het nog niet opgelost. Word al panisch als ik langer dan een half uur in de auto moet zitten.
Sinds anderhalve week ben ik met verlof en zit ik dus thuis. Ik voel me schuldig tegenover mijn man als ik  een dag niet veel heb gedaan in het huishouden omdat hij wel gewoon moet werken. Ik kan dan toch niet de hele dag niets zitten doen? En dus doe ik toch maar van alles, tot het echt niet meer gaat.
Het is allemaal zo tegenstrijdig en ook ik wil mijn lijf weer terug!
Hopelijk nog hooguit 3 weken..................

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan