Wie voelt zijn"ei" en wat voel je dan?

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

31 december zou mijn eisprong zijn geweest, maar heb me daar nooit zo bewust mee bezig gehouden dat je deze ook zou kunnen voelen.

Tot ik 1 januari na een oud/nieuw feestje (snachts 2uur) opstond van mijn stoel en naar huis ging lopen. Ik had toen al krampachtige buikpijn (net of ik ongi moest worden) dit heeft zeker tot 2 januari in de ochtend geduurd.
na wat google-werk begrijp ik dat je 'ei' ongeveer 24/48u 'open' is voor bevruchting, en dat sommige vrouwen het echt voelen of zelfs kunnen zeggen dat ze de bevruchting gevoeld hebben.

Voelen jullie je 'ei' en wat voel je dan precies?

Gr.Yvon

Sorry ik voel hem volgens mij niet!Ik kan je hier geen advies over geven misschien de andere meiden wel!
groetjes

Volgens mij voel ik het wel. Ik ben niet zo lang geleden gestopt met de pil (ongeveer 3 maanden) en vorige maand voelde ik een menstruatie-achtige buikpijn met rugpijn, dit was rond mijn ovulatie en deze maand rond dezelfde periode voelde ik precies hetzelfde en een paar dagen later had ik weer menstruatiebuikpijn. Ik heb op google gekeken en toen las ik dat rond die periode de bevruchting kon plaatsvinden. Dus ik denk dat het voor ons wel positief is.

ik voel(de) mijn ei ook.
Het is idd een zeurderig menstuatieachtig gevoel in je onderbuik, meestal links of rechts. bij mij houdt het ongever 2 uur aan.

groetjes, conny 15w zwanger

Oh, bij mij duurt het zeker twee dagen, zou het per persoon verschillen?

Ik had altijd een aanloop van een dag of vier dat ik pijn in mijn buik had, zeurderig en stekerig. 't Was af en aan en werd steeds erger en zat óf links of rechts bij die uitstekende delen van mijn bekken. Mijn eisprong zelf merkte ik altijd aan de ongelooflijke zin in sex..... zoals de natuur het bedoeld heeft dus ;-).

@Mama Conny, Ja ze zeggen toch ook dat dat de eierstokken die op spanning staan? Ik had van het weekend een site gevonden waarvan er het een en ander op stond, maar kan hem nu niet meer vinden.
Heb je ook de bevruchting gevoeld dan omdat je nu zwanger bent?

Gr.Yvon

@WY2006. De bevruchting heb ik niet gevoeld. Eigenlijk was ik er die maand van uitgegaan dat ik toch niet zwanger zou zijn. En de maanden ervoor dacht ik juist weer van wel. vaag zo'n lichaam hor.
Bij mijn dochter had ik ook wat bruinverlies gehad, maar nu helemaal niets. Er is geen touw aan vast te knopen.

Terug
Bovenaan