Wie voert nou wie?

A

Anoniem

Guest
Wieteke heeft afgelopen zondag een veel leukere manier van yoghurt eten ontdekt.
Ze vindt het namelijk reuze interessant om mama te voeren en dan natuurlijk wel op haar manier......met heel veel geklieder. Maar ze schatert het dan echt uit.
En tja, dan kan mama natuurlijk niet achterblijven......

Eerst even 'lepelen'.......en dan.....

ETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

We zijn trouwens vandaag ook op het cb geweest. Ze groeit nog goed, maar gelukkig iets minder rap dan de vorige keren. Ze is nu 10maanden en 10 dagen.
Ze weegt 10,965 kilo en is 76,5 cm lang.
Wel constateerden ze (voor de tweede keer) een asymmetrie bij haar bilplooi. Hiervoor zijn we nu doorgestuurd naar de huisarts. Die moet ons dan weer doorsturen naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of er iets is met haar heupjes.
Ben benieuwd, kan helaas pas volgende week naar de huisarts omdat hij nu op vakantie is. En hij wil haar per sé eerst zelf zien voordat hij een doorverwijzing naar het ziekenhuis geeft. Hopelijk duurt dat allemaal niet te lang. Maak me nog niet echt zorgen, maar heb liever duidelijkheid.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Ha! dat is toch wel de allerleukste manier van yoghurt eten ooit!

succes bij de huisarts.

Ajuus, ilja

Jammie, dat ziet er gezellig uit!!!
Dat zullen we hier ook eens uitproberen.
Vast succes bij de huisarts en het ziekenhuis.

groetjes Danielle.

Haha wat leuk. En ook goed gegroeid zeg. Spannend zeg van haar heupjes succes!!

Hoi,

Ik had vanmorgen net in mijn hoofd om eens bij je te polsen hoe het met Wieteke is. Hoe haar ontwikkeling gaat en of ze al wat meer onderneemt..

Meike is nu een jaar en zit nog steeds maar schuift wel op haar billen en laat zich wel heel ver naar voren vallen om speelgoed te pakken.
Zij heeft 1x fysio gehad en wij laten het hier nu bij. Ze maakt geen aanstalten om op te trekken of te gaan lopen of zelfs kruipen.... Ze is tevreden en doet wel veel moeite om speelgoed te pakken. Wij gaan ervanuit dat het goedkomt.

Ik hoop dat de verschil van plooi meevalt...

Groetjes Renske mv Meike 12/07/06

Wat lief zeg, saampjes toetje delen!

Succes bij de huisarts en ziekenhuis. Bij het CB hadden ze ook 2 keer een verschil in plooien bij Tessa ontdekt, maar in het ziekenhuis bij de echo van de heupjes was er helemaal niks aan de hand. (die man keek me zelfs een beetje geirriteerd aan van..wat doe jij nu hier......zeker door CB doorgestuurd? )
Dus misschien valt het allemaal wel mee!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Nou, ziet er zeker gezellie uit zo! Moeten wij ook maar eens proberen, en fototoestel in de aanslag ja!

bij Thomas is er één keer een a-symmetrie in de billen vastgesteld, heb ze er de laatste keer niet over gehoord... Ben benieuwd hoe het afloopt! Laat je het ons weten?

-X- marieke

Terug
Bovenaan