wie wacht er ook nog?

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Voor mijn gevoel is iedereen al bevallen, behalve ik
En ik ben het toch best een beetje zat....
Wie wacht er nog met mij mee?

groeten,

Erica

Ha Erica,

Hier nog iemand die zit te wachten.
Mijn vriendinnen waar ik mee uitgerekend ben zijn allemaal al bevallen. en ik zat er tussenin. Zelfs die een maand later uitgeteld waren hebben de kleine al.
Zelf weet ik wel dat het nog maar maximaal 1 week duurt voor ik mijn kleintje in de handen heb.
Ben nu 41 weken en al 2x gestipt.
Woensdag nog een keer en anders word ik max maandag ingeleid.
Is wel spannend. Want ik weet zeker dat het einde nu naderd.
En hoever ben jij
Veel succes verder alvast.

Groetjes gizzymo

o, dat strippen lijkt me niet fijn, of valt het mee?
En idd, het is een lekker idee om te weten dat er een einde aan komt. Mijn eerste is de dag dat ik ingeleid zou worden spontaan geboren (gelukkig), dus ik had al wel verwacht dat ik later zou bevallen. Ze hebben zelfs de uitgerekende datum tien dagen verschoven, zodat ik meer rond die datum zou bevallen, maar ik was dus gisteren uitgerekend. Nog niet zo 'over tijd' als jij was, maar omdat ik eerst op de 14e was uitgerekend voelt het wel of ik al een tijd aan het wachten ben.
Ik vind het ook best zwaar worden, heb veel last van mijn bekken en het wordt steeds moeilijker om voor mijn zoontje van bijna twee te zorgen (op de commode tillen, samen stoeien, op de grond zitten en weer omhoog komen, het doet allemaal pijn). Maar hij is nu twee dagen naar de oppas, dus dat is lekker, kan ik even rustig aan doen en mezelf wat ontlasten!

Maar wie weet komen onze kindjes snel, het kan elke dag gebeuren en nog maximaal een (voor jou) of twee weken (voor mij) duren!

Ik ben benieuwd!

Jij heel veel succes met wachten!

Erica

Hoi,

Ik ben niet zo vaak op het forum geweest, maar lees wel vaak mee . Ik ben nu 39+6 en ben ook nog niet bevallen. Wel ben ik zojuist door de verloskundige gestript. Ik heb ruim 1 cm ontsluiting en het ging volgens haar heel makkelijk. Tja...en nu is het weer wachten, wachten en nog eens wachten... Nu weet ik wel dat het nog ruim 2 weken kan duren voordat onze uk er is, maar mijn hele lijf is er klaar voor / en klaar mee. Ik kom sinds een paar weken eigenlijk nog maar amper buiten omdat ik na elke wandeling de rest van de dag niets meer kan van de pijn in mijn rug... Maar tja..het schijnt erbij te horen. In ieder geval kan het nu niet heel lang meer duren...alhoewel ik hoop dat het strippen helpt en ik morgen mijn uk mag verwelkomen...

Oh ja...de verloskundige  raadde me ook aan om eens ananas te gaan eten. daar zit een stofje in dat kan leiden tot het samentrekken van de baarmoeder. Wie weet is dat wel het laatste zetje dat het nodig heeft....

Succes in ieder geval voor een ieder die nog moet bevallen en voor degenen die al moeder zijn geworden: gefeliciteerd en geniet ervan!

Groetjes,

Bella

hai!
ik ben ook nog niet bevallen, ook bij mij op de cursus is meer dan de helft al moeder geworden.
ook een 2 vriendinnen hebben hun kleine al bij hun...
zelf zit ik echt propvol met kind :-D
ben het nu ook echt wel zat!
en die voorweeën blijven maar gaan en komen.
succes dames!
groetjes ilse

ben al wel bevallen, maar wil jullie ff hart onder de riem steken!! Vond het wachten ook zwaar op het laatst. Je wilt je uk gewoon graag zien toch?!
Toitoi en dat jullie maar snel (opnieuw) mama mogen zijn!!
Mira

Hoi Erica en de andere mama's in spe,

Ik ben nu 40+4 wk en morgen word ik ingeleid in het zk.
Zondag op maandag nacht zijn mijn vliezen gebroken maar ik heb geen weeën.
Vandaag ben ik naar het zk   geweest voor extra controle ivm de hoeveelheid vruchtwater, dit was niet meer zo heel veel maar nog wel genoeg.
De hartslag was gelukkig ook nog prima.

Omdat ik nu 24 uur verder ben moet ik ivm mogelijk infectiegevaar opgenomen worden om ingeleid te worden en ga ik dus morgen ochtend (wo 26/11) naar het zk.

Ik ben nu wel heel zenuwachtig, maar zal blij zijn als onze kleine geboren word.

Ik zou  zeggen, succes voor de dames die op springen staan en ook nog moeten bevallen.
Ik ga morgen eerst mijn best doen en hopelijk horen jullie snel weer van mij.

Groetjes Anouk

Terug
Bovenaan