Wie wacht met me mee? NOD

Hoi meiden,

Er zijn meerdere discussies te vinden, maar na 8 pagina's doorlezen, zien dat de laatste reacties in november waren leek het me leuk weer een nieuwe groep te maken.

Elkaar steunen in de meest frustrerende weken; na een succesvolle??? wipweek wachten tot je eindelijk die test mag doen.

Wie wacht er met me?
 
Over mij:
Ik ben 28 en sinds mei 2013 gestopt met de pil. Duurde lang voor mijn lichaam ontpild was. Uiteindelijk augustus 2014 zwanger. Helaas met 10 weken (oktober 2014) een miskraam. Afgelopen maand volgens mij een goeie poging gedaan. Nu dus wachten. Ik zit op dag 33. Voor mij nog niet mijn NOD (36). Lang wachtbankje dus.

Ik ben erg zenuwachtig. Voel werkelijk waar elk 'pijntje' en zie overal een symptoom in. Herkennen jullie dit?
 
Hoi Dafje en andere dames,

Ik ben 27 en in september 2014 gestopt met de pil. Nadat ik in november mijn eerste spontane menstruatie heb gehad, gaan ook wij ervoor. Tot nu toe blijft mijn cyclus wat lang, maar lijkt wel korter te worden.
Ik zit nu iets voorbij mijn ovulatie als ik mijn lichaam kan vertrouwen, dus wachtbankje net begonnen.
Hier wordt ook 'alles' gevoeld :p maar tis maar wat je er zelf van maakt natuurlijk!
Veel succes voor iedereen!
 
Hoi shivvan,

Spannend hoor! Ik hoop dat het snel raak is bij jullie.
Ik heb daarentegen heeeeel goed nieuws! Gisteren een test gedaan, en JA!!

Ik ben zwanger!!!
 
Terug
Bovenaan