Wie wachten er nog??

Ik ben 31 december officeel uitgerekend dus hier nog aan het wachten. Op veel harde buiken de hele zwangerschap na is er nog niks te bekenen wat een teken kan zijn dat de bevalling eraan komt helaas. Moet zeggen dat alles wel zwaarder word nu en ik er ook wel klaar mee ben wil me kleine meid in me armen sluiten...

Hoe is het met jullie???

groetjes jacelyn

Hoi Jacelyn,

Ik heb de lijst weer bovenaan gezet.
Heelveel dames zijn er ondertussen bevalen.Hoop dat jij het nog even volhoud!

Ik ben zelf 4 december (al)bevallen.
Vond de bevalling wel heftig, maar dat zullen de meeste dames wel vinden.

Succes nog even met de laatste loodjes.

Liefs Danielle

Hoi!

Ik ben ook 31 dec. uitgerekend, en heb ook alleen maar harde buiken tot nu toe.
Begin het aardig zat te worden, je kan je gewoon niet meer zo fijn bewegen nu. En s'nachts al helemaal niet.

Ik ben wel blij dat de eerste feestdagen voorbij zijn, nu alleen nog oud en nieuw, maar dat maakt me niet zo heel veel meer uit.
Ik ben gewoon zo nieuwsgierig hoe hij eruit ziet!
We wachten maar gewoon verder rustig af.

liefs

hey,

ik was uitgerekent voor 23 december, maar hij is er nog steeds niet. ik heb wel af en toe last van harde buiken, en hij is de laatste tijd erg actief. maar ik heb nog geen krampen, of voorweeen. volgende week woensdag 4 januari word ik gestript."

ik ben erg benieuwd hoe het lopen gaat.

groetjes elizabeth

Hallo meiden,

Hier ook nog aan het wachten morgen wel na de verloskundige toe misschien dat ze gaan kijken of ze me kunnen strippen hoop het eigenlijk wel want pfff ben het zooooo zat......

meer dan afwachten kunnen we toch niet vandaag maar weer huisje zover schoongemaakt maar ja kan blijven poetsen krijg er alleen maar harde buiken van..

Ik hoop voor ons allen dat het opschiet hahaha

groetjes

Terug
Bovenaan