Wie was er ook alweer nog meer bezig om zwanger te worden en hoe gaat het ermee?

Hoi,
wie van jullie was ook alweer allemaal bezig met weer zwanger worden? Ik weet nog Daphne (skipke), Kari, Janet (Jannetje), Tess, Heaven....
Mis ik nu nog meiden?
We gaan hier ronde 3 in. Nou ja... eigenlijk 2,5 want toen we net begonnen was ik al halverwege mijn cyclus en zijn we er niet echt mee bezig geweest.
Vindt het wachten toch weer rottig hoor. Kan daar niet zo goed tegen. Als ik ergens voor ga, dan meteen ook vol en dan wil ik ook meteen resultaat. En bij dingen die ik zelf kan beinvloeden gaat dat goed. Maar ja... hier heb je weinig aan te willen. Je kunt het niet afdwingen. Nou ja... vol goede moed maar door en hopelijk is het bij ons allemaal snel raak. Want zo'n drupke erbij wil ik nog wel.
Groetjes Veerle

wij zitten in ronde 2.ik zit te wachten tot mn temperatuur omhoog gaat en tot die tijd doen we braaf wat we moeten doen haha.ik ben sinds de bevalling erg onregelmatig,dus weet niet wanneer ik ongesteld moet worden.vandaar het temperaturen.ik begin 14 dagen af te tellen als mn temp gestegen is.het wachten duurt inderdaad het langst.best frustrerend dus als ,zoals nu, na 20 dagen mn eisprong nog steeds niet is gesignaleerd.maar ach,achteraf is de tijd ook weer zo voorbij.in mei werd ik pas na 56 dagen eindelijk eens ongi en nu zijn we alweer 2 maanden verder.terwijl ik het toen een eeuwigheid vond duren
groetjes kari

Hoi!

Inderdaad, wij willen ook graag weer zwanger worden!
Alleen.... ben ik nog steeds op zoek naar mijn eisprong. Ik ben nu alweer enige tijd aan het tempen. Eerst was er geen touw aan vast te knopen, maar nu is hij al een paar dagen stabiel hoog. Eigenlijk zit ik dus met smart op de rode duivels te wachten, hahaha. Zal ik zowaar eens blij zijn als ze komen!
Ik geef nog 2x bv per dag, dat kan de boel tegenhouden. Nou ja, we zien wel, al moet ik je gelijk geven Veerle, het wachten duurt erg lang (oeps, nu al!) en ik ben ook zo ongeduldig. Ik wil het graag nu, meteen, heute noch! Ik zie overal babybuiken.... hahaha.

Gelukkig is er ook een geweldig verschil met de vorige keer: ik heb nu al zo'n prachtkereltje waar ik heerlijk mee bezig kan zijn! En dan is het wachten gelukkig ineens minder erg....

Succes allemaal!
Liefs,
Tess, mv Christian

Terug
Bovenaan