wie was er ook ziek tijdens het prille begin van de zwangerschap???

van mijn eerste kindje was ik meteen in het begin behoorlijk ziek! flinke griep! maar niks aan de hand hoor! zoals mijn arts zei, je spuugt het niet zomaar uit hoor! haha...
ik was iets van 6 weken zwanger toen..
en bij de 3e was ik ook best ziek, keelontsteking, griep enz... dus komt wel goed hoor! (hoeft dus niet erg te zijn)

ik had de mexicaanse griep, voelde me doodziek.
ik ben in die week ook 8 kilo afgevallen en ik kreeg na die week ook medicijnen omdat ik maar bleef spugen. Uiteindelijk is alles vanzelf goedgekomen...
Ik was 7 weken zwanger. Zorg dat je alle rust hebt en probeer veel te slapen...

hoi ik hebinmidels 3x griep (totaal 4 weken) en 2 keer blaasonsteking (totaal 3 weken) gehad en met de kleine gaat het super. ik voel mij rot maar die kleine pakt gewoon wat ze nodig heeft. zolang je geen hoge koorts hebt is het voor de kleine niet erg. probeer voedingstoffen binnen te krijgen en relax. zorg dat je met veel rust snel beter bent. dat heb ik wel gemerkt, het duurt langer en je moet die tijd gewoon nemen

Ik heb met 7 weken bijna letterlijk de longen uit mijn lijf gespuugd door een virus.
Kon alleen nog maar gal spugen, er bleef zelfs geen slokje water in.
Maar ben nu ruim 30 wk zwanger en de baby heeft er helemaal geen last van gehad hoor.
Dus maak je geen zorgen.

ik ben bij beide (goede) zwangerschappen ongeveer de eerste 7 weken echt heel ziek geweest.
bij deze zwangerschap was het zo erg, dat i kniet eens meer alleen naar buiten kon.
gaf letterlijk de hele dag over, of ik nou at of niet, was de hele dag duizelig, viel heel veel flauw, borsten deden pijn enz.
ik was gewoon echt een wrak.
bij mij kwam het niet door een griep, maar door de zwangerschap (hoewel je dit natuurlijk nooit weet)

maar maak je er niet druk over hoor.
jij voelt je behoorlijk ellendig, maar je kleintje merkt er niks van.
(hij neemt reserves van jou af, en a;s ik het toen goed heb begrepen bouwt hij zelfs al weerstand op tegen die ziekte die jij onder de leden hebt)

heel veel beterschap.
hopelijk voel je je snel weer beter.

liefs, do

Hallo allemaal,

Gelukkig gaat het alweer iets beter, ik eet tenminste weer iets. Bedankt voor alle lieve berichtjes en ervaringen. Nu weet ik in ieder geval dat ik niet bang hoeft te zijn om mijn kindje evt te verliezen.

Liefs Vic

Hoi allemaal, nou ik hoor er ook bij hoor. ben nu 17 weken zwanger, maar ik heb er in het begin ook veel last van gehad. Ik was op een gegeven moment bang dat het nooit meer over zou gaan. het is ook vervelend voro je partner en je vrienden. Vooral sociaal was het voor mij een moeilijke tijd. hadden/hebben julie dat ook?

Terug
Bovenaan