Wie weet al waar jullie gaan bevallen?

Hey Meiden,

Is nog erg vroeg maar weten jullie al waar jullie gaan bevallen? Thuis of in het ziekenhuis misschien om medische redenen?

Ik moet in het ziekenhuis bevallen vanwege mijn medische redenen.

Liefs RH

Ik ga in het ziekenhuis bevallen. Niet om medische reden (voor zover) maar omdat we 3 hoog wonen zonder trap en als het dan toch fout gaat dan lijken die trappen me erg lastig!

Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen. In mijn eerste zwangerschap was ik er van overtuigd dat ik een thuisbevalling wilde, mijn zoontje besloot echter dat het een ziekenhuisbevalling werd want hij had in het vruchtwater gepoept.Ik heb toen in het ziekenhuis wee opwekkers gehad waar ik een weeenstorm op kreeg (advies neem geen weeopwekkers hahaha). Na een half uur van de opwekkers afgehaald en heb toen een pompje gekregen dat rustgevend werkte, ik bleef pompen en werd zo rustig dat mijn man mij af en toe even wakker moest schudden zodat ik bleef ademen hahaha... werkt dus perfect en dat wil ik nu weer.
Mijn zoontje was er ook binnen 5,5 uur vanaf het moment dat ik van de weeopwekkers af was (had toen 2 cm ontsluiting) dus ging heel snel.

groetjes

Ik zou graag thuis willen bevallen. Ziekenhuizen maken me zenuwachtig dus dan zal ik ook niet echt kunnen ontspannen (voor zover dat mogelijk is op dat moment hahaha). Maar ja, het is maar afwachten of het mogelijk is. Tot nu toe gaat het allemaal goed en geen bloedingen ofzo dus duimen maar...

Nou ik moet in het ziekenhuis bevallen omdat ik de ziekte van von willbrand heb. Dus er wordt geen risico genomen en dat zou ik zelf ook niet willen. Ons ziekenhuis is pas helemaal opgeknapt en de verloskamers zijn echte hotelkamers geworden dus vindt het ook niet zo erg. Zal beter zijn dan 4 jaar gelden haha.

Liefs RH

Ik ben van de eerste in het ziekenhuis bevallen hij had gepoept in het vruchtwater dus daar aan de weeen opwekkers nou dat was een succes om 3uur was ik in het ziekkenhuis om half 4aan de wee opwekkers gegaan en om kwart over 8 bevallen van een zoon met 2 persweeen
maar toch wil ik het nu thuis gaan proberen als het mogelijk is had in het ziekenhuis wel een spuit tegen de pijn gehad maar die werkte niet bij mij dus ja we gaan het gewoon proberen thuis

Terug
Bovenaan