wie weet antwoord

Hallo ik heb een vraagje, ik heb gemeenschap gehad met mijn man, en omdat we (nog) niet kinderen willen i.v.m verhuizing, maar wel alvast met de pil gestopt ben hebben we het dus gedaan....maar het zaakje buiten geloost( hoe moet ik het anders zeggen) maar nu ben ik 3 dagen overtijd en ik vraag mij af kan ik zwanger zijn? er is niets ingekomen ( baby is van harte welkom!) succes verder met zwanger worden

Dat kan, in het voorvocht zitten ook zaadcellen! Maar doordat je gestopt bent met de pil kan je ongesteldheid ook langer wegblijven! Dus zou nog even afwachten!

Ik ben ook net een maand met de pil gestopt en was het tijdens het slikken exact om de 4 weken. Deze eerste maand, duurde het bij mij ook een paar dagen langer voordat ik ongi werd. Blijkbaar had ik mijn eisprong pas na een dag of 19 i.p.v. na 14 dagen en normaal word je 14 dagen na je eisprong ongi. Misschien had jij je eisprong dus ook wel later. Je lijf moet er erg aan wennen dat je gestopt bent met de pil. De eerste keer dat je wel ongi bent, kan het ook zijn dat je maar heel weinig bloed verliest en heel kort ongesteld bent.

Succes met verhuizen.

Groetjes Irma

Terug
Bovenaan