Wie weet dit? gebruik optische muis pc en zwangerschap

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Misschien raar vraagje, maar in de folder vd verloskundige staat dat je zoveel mogelijk
lasergames moet vermijden. Maar hoe zit het met de optische muis die je gebruikt bij
de computer? De optische muis is een muis met lampje, en zoals ik vernomen heb met lichte vorm van laserstralen. Is het gebruik van deze   muis dan ook schadelijk tijdens
de zwangerschap?

Das ook nieuw voor mij. Maar ik geloof dat je daar een ander soort laser voor wordt gebruikt en je richt de optsche muis niet op je buik toch maarf gewoon op het brueaublad? Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hier wat meer van weten.

groetjes,
Wietske

Dames,

Ik heb het ff nagevraagd bij mijn vriend (de techneut). Het rode lampje inde optische muis is gewoon een LED lampje. Het rode licht zorgt ervoor dat het optische oog de ondergrond beter kan lezen. Nix geen laser dus.

groetjes Pauline

pff. Gelukkig maar. hihihi. Ik begon ook al te twijfelen toen ik de muis in mijn handen had. Nee hoor. Maar ik ben blij dat het is uitgelegd.

Liefs Elina

Grinnik, Grinnik.

Waar we ons toch allemaal niet druk om maken, ik heb ook een optische muis en ging meteen twijfelen, maar mijn hubbie vertelde ook meteen dat het een gewoon led lampje is, lang leve de computermannen hihi....

Groetjes, Angel

Terug
Bovenaan