Wie weet dit? (lees: HEEEEEELP!!)

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Sinds deze maand ben ik begonnen met ovulatietesten van die internetwinkel waarvan ik de naam niet mag noemen op deze site. Nu is het volgende het geval....

Ik ben nu op dag 24 van mijn cyclus van 31 dagen en ik heb nog steeds geen positieve stick in mijn handen gehad! Ik baal hier enorm van! Kan iemand mij vertellen of deze testen goed werken of dat er meer zijn die geen positiever sticks krijgen maar toch zwanger werden?

Verder ben ik al een tijdje bezig met het slikken van zwanger worden van Etos (dus die tip hoef ik niet...)

Nog even wat te klagen: Die reclame van always (geloof ik) is toch raar, het is toch niet perse zo dat een menstruatie per definitie aangeeft dat alles goed werkt in je lichaam? Of wel?

groeten een onzekere friezinne

Hee,

Over het algemeen werken ovulatietesten goed! Ik weet niet sinds wanneer je bent gestopt met de pil en hoe lang je cyclussen zijn.. Als je net bent gestopt met de pil kan het zo zijn dat je lichaam nu weer moet wennen en dat je lichaam zelf de cyclussen op gang brengt. Want de pil die wekt inprincipe elke maand een bloeding op.. Je lichaam moet het nu weer het ritme zien te vinden. Als je een lange cyclus hebt (wat veel voorkomt) kan het zijn dat je nog even geduld moet hebben..

En idd, die reclame klopt, vind ik persoonlijk, niet!

Mocht je op dag 37 nog niet ongesteld zijn kan je altijd voor de zekerheid even bij de huisarts aan de bel trekken.

Liefs.

ik denk persoonlijk dat je gewoon even geduld moet hebben
mijn evaring met de strips is goed.
maar mijn ervaring na 8 maanden is ook dat je niet gelijk moet denken dat je zwanger bent,het blijft een wonder.
succes

Hey friezine!

Ik zelf ben ben in ronde 7 ongeveer ook met ovulatietesten begonnen...
Ik vond het helemaal niks.. ook geen 2e streep te zien. Keer daarna ook niet.Gewoon nooit niet.
Erg frusterend steeds..
Ben toen gaan temperaturen en dat is mij juist heel goed bevallen.
En na 12 ronde's ben ik nu in blijde verwachting van ons 1e kindje!

Succes met alles! Het is idd een groot wonder!

als het de testen van de internetshop in rotterdam zijn.........

gooi maar weg

bij mij waren ze ook niet positief maar heb wel eisprong gehad waardoor mijn 3e IUI niet doorgaat en we nu voor IVF moeten gaan

liefs suus

Het gaat bij mij op het moment niet eens meer om zwanger zijn, maar alleen om het feit of ik vruchtbaar ben of niet. Dus ik heb echt niet het idee dat ik in één maand wel even zwanger wordt.

Verder ben ik al bijna twee jaar gestopt met de pil dus mijn lijf zou nu toch wel weer op orde moeten zijn.

Aan het laatste antwoord heb ik op dit moment het meest, want dat houdt de hoop levend dat ik toch vruchtbaar zou kunnen zijn ondanks dat de testen aangeven van niet!

bedankt iedereen!

Terug
Bovenaan