wie weet dit???? (ovulatietesten....)

A

Anoniem

Guest
hoi hoi...

ben vh eerst aan de slag met ovulatietesten,en er word geadviseerd om elke x rond dezelfde tijdstip te testen... wie weet of dit erg is als het wel es met een uur of paar uur schommelt? ik test wel altijd sochtends, ma niet altijd exact om hetzelfde tijdstip... is dit erg en heeft dit ook invloed???????

liefs cenn

Haai!
Ik heb ook ovulatietesten gebruikt, maar om eerlijk te zijn niet op hetzelfde tijdstip!!
Ik weet het dus niet.....
Bij mij i.i.g. geen eisprong te bekennen.

Liefs Benthe

ow... hoe lang heb je die testen gebruikt dan?? dus het is niet eens zeker dat er een eisprong te voorschijn komt op het schermpje? das balen voor bijna 35 euro!!!! hihih
moet nog een paar testen doen... zie wel..
tnx

xxx

hoi hoi,

sorry ik bemoei me er even mee hihi maar las je vraag en wou je even helpen...
ik weet wel dat het wordt afgeraden om met ochtendurine te doen....het 1e plasje dus je kan dan beter rond 11 uur ofzo geloof ik.
er zijn wel weer allemaal "regels"aan verbonden, dat je een paar uur niet geplast mag hebben enz. maar dat staat allemaal op de gebruiksaanwijzing en af en toe ene uurtje verschil maakt echt niet uit hoor, als je meestal rond 12 uur doet en je doet om 13:00 zo'n test dan maakt dat niet veel verschil, als je het maar niet ineens aan het eind van de dag doet, dan is het minder betrouwbaar allemaal en kan je net je eisprong gemist hebben...ingewikkeld allemaal he...het ligt er ook nog aan welk merk je doet, want volgens mij heeft iedereen daar ook nog een mening over...
heb je al wel getemperatuurd?dat scheelt een hoop geld namelijk en vond ik net zo duidelijk

succes ermee!

liefs leetje 1981
13w2d

he leetje...

tnx dat je er mee hebt bemoeit( ) hihih...nee leuk hoor!!! ik heb net de eerste ovulatie testen achter de rug..moet er nog een paar. en tempen heb ik nooit gedaan... waarom weet ik eigenlijk niet...!! maar waarom is ochtendurine niet zo goed  dan?

liefs cenn  

Terug
Bovenaan