Wie weet dit

hallo
ik ben 12 maart voor het laatst ongi geweest. maar ik heb wel een onregelmatige cyclus meestal van 36 dagen of zo. Kan ik al testen en kan ik al zwanger zijn of niet.
ik moet wel vaker naar de wc toe en ik heb vorige week last van veel afscheiding gehad wat kan dit zijn.
ik ben erg benieuwd wat voor reacties er op af komen.
groetjes Anoniem

Hoi,

Als je 12 mrt ongie bent geweest en een cycles van ongeveer 36 dagen hebt dan is volgens mij je eisprong tussen dag 17 en dag 19 en zou je twee weken daarna ongie moeten worden (of hopelijk niet) en dat zou dan 12 april zijn(ongeveer).
Ik zou als je morgen nog niet ongie bent gaan testen, dan heb je eerder een betrouwbaar resultaat.
Succes en laat het ons weten he!!

Liefs Sindy

ik zou het als ik jou was even afwachten tot het weekend (dan weet je het zeker) ik weet ook dat het makkelijker gezegd is dan gedaan maar het is natuurlijk zo dat die testen niet gratis zijn.
succes en ik ben benieuwd zal ook voor je duimen.
groetjes tijger

hoi hoi

ik zou inderdaad ook nog ff wachten met testen
zelf ben ik ook onregelmatig ongi en ik ga dan meestal uit van men langste cycles en als je dan nog niet ongi bent dan gaan testen.
iedergeval wil ik je sterkte wensen met wachten en ik hoop voor je dat het raak is .

groetjes jorenda

Terug
Bovenaan