Wie weet dit ??

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Even een vraagje.
Ik heb op dit moment onwijze last van hoofdpijn. Wie weet of ik nu wel een paracetamolletje mag hebben ?? Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groeten Biaggi

Vergat nog te vermelden, anders komt het wel erg dom over. Ik ben namelijk de bijsluiter kwijt. Vandaar mijn vraag. Alvast bedankt.

Biaggi

Hoi Biaggi,
In de bijsluiter van paracetamol staat dat je het in geval van zwangerschap alleen mag nemen op dokteradvies. Maar in de literatuur staat dat paracetamol geen kwaad kan als je maar niet meer dan de maximale hoeveelheid neemt. Haha, maar jij weet natuurlijk niet wat de maximale hoeveelheid is als je de bijsluiter kwijt bent. Neem er maar gewoon eentje en als het morgen niet over is koop je gewoon een nieuw doosje met bijsluiter!!

Is trouwens een leuk boek waar ik dat in las: zwangerschap voor dummies. Best humoristisch geschreven.

Liefs en welterusten, el

Hoi el,

Bedankt voor je reactie. Ik ga er gelijk even een nemen. Mijn hoofd ontploft.

Weltrusten Biaggi

Hoi Biaggi,
Paracetamol is een van de weinigen die je dus mag gebruiken.
En inderdaad wel met mate hoor.
Maar wees niet bang het kan geen kwaad als je er eentje neemt.

Liefs, Crienie

Hoi,
Ik zou zeggen ....weer een goed teken!!!
Ik had nl ook hoofdpijn de week voor mijn NOD.
Verder alles goed met je?
Een lekkere massage doet ook wonderen(loopt alleen vaak uit de hand, en dat is weer vervelend met hoofdpijn) sterkte
en liefs, jeanette

Tijdens je zwangerschap mag je ook als het nodig een paracetamol gebruiken. Alleen niet te vaak,maar als je ergens teveel last van hebt dan krijgt je baby daar indirect ook last van.

Hoi,

Volgens mij kun je beter ibuprofen gebruiken, maar weet het niet zeker!!

Groetjes

Terug
Bovenaan