wie weet dit.

A

Anoniem

Guest
ik ben maandag 11 april ongi geworden en ben het 1 dag super erg geweest en de dagen erna bijna niks meer te zien,maar ben de afgelopen 3 dagen erg duizelig en misselijk en heb ook al meer dan 3 dagen mega hooftpijn.nou zei een vriendin van me op van het werk meid je ben zwanger,maar hoe kan dat nou ik ben nog ongi dat kan toch niet,toen zei ze tuurlijk kan dat en vertelde me dat ze zelf tot haar 4de maand ongi was,nou mij vraag aan jullie is er weleens iemand van jullie geweest die dat ook heb meegemaakt,zo ja dan hoor ik dat graag van jullie knuffies weer van pepe.

hoi pp,  
zelf heb ik het nog niet meegemaakt, maar ik weet dat het inderdaad mogelijk is dat je je menstruatie blijft doorkrijgen ook al ben je zwanger.
En wat ik uit je verhaal merk, is dat je ongi maar 1 dag duurde. Is dit altijd zo? Anders kan het misschien innestelingsbloed zijn.
Zou voor alle zekerheid toch eens een test doen.

Ik duim voor je.
Groetjes Grace

Hoi Pepe,

Gelukkig kom ik nog een paar bekenden hier tegen. Ik heb ong. 8 weken op het novemberforum gezeten, en ben helaas weer terug. Ik ontdekte al snel dat er veel dames inmiddels zwanger waren geworden of niet meer op het forum komen. Gelukkig is er een hele lading nieuw bijgekomen!
Even over je probleem: Ik denk niet dat je zwanger bent. (sorry!) Als je hevig gebloed hebt, is de kans erg klein dat je zwanger bent. Wat je klachten wel kan verklaren is dat je door het heftige bloeden een laag ijzergehalte hebt. Dat kan je klachten verklaren. Een paar dagen veel ijzerhoudende dingen eten. (appelstroop, noten, spinazie) Als het aan blijft houden even naar de huisarts om je HB (ijzer) na te laten meten.
Ik hoop dat je je gauw beter voelt, en mocht je toch zwanger blijken te zijn: Gaaf!

groetjes, Kat

Terug
Bovenaan