Wie weet dit???

A

Anoniem

Guest
Zie ook mijn berichtje HELP WAT IS DIT NOU!!!!!!!!

Kan je wat oud bloed verliezen als je zwanger bent???????

Ben zeg maar niet echt ongi vanaf maandag een aantal druppels of kan het innestelingsbloeding zijn!!?????\

HELP ME!!!!????

Moppie

Hoi hoi,

Het zou inderdaad een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar het kan ook een 'gewone' ongesteldheid zijn.... Ik heb ook wel eens 2 dagen een beetje prut verloren en wist niet echt wat het was, bloed of muggie, maar ik was niet zwanger....
Als je zekerheid wil, kun je misschien het best over een paar dagen een test doen!

Veel succes!

Tjitske
25 jaar ronde 9

Ha Chick

Bedankt voor je reactie. Ik heb wat gedacht ik ga een test doen. Maar ik zou zo bang zijn voor weer een teleurstelling......
En ik weet het kan nog veeeel langer duren. Maar toch er gaan zoveel twijfels in me om.
Hoe kan het dan, wat zit er niet goed, hoeveel langer zou het nog duren en zal er ooit een dag komen dat we een gat in de lucht kunnen springen!!?????
Toch ben ik er elke maand weer een klein beetje meer mee bezig het ging juist zo goed dacht er niet te veel aan. Maar nu na een bezoekje aan de huisarts had me wel een beetje hoop gegeven!!!!

Nou chick   ik weet niet precies hoe het er bij jullie voor staat maar ook jullie veel succes met zwanger worden ik hoop dat we elkaar straks de hand kunnen schudden.
Wij zijn trouwens 25 en 28 jaar en hopen snel zwanger te mogen raken van ons eerste kindje!!!!

Moppie

Terug
Bovenaan