wie weet dit?????????????

A

Anoniem

Guest
hai meiden ,
Ik heb een vraagje ik weet niet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn ik ben nu 3 of 4 maanden gestopt met de pil.eerste maand  een cycles  van 46 dagen 2 maand ook zoiets en 3 maaand 36 dagen  [slik tarwekiemcapsules nu]Ik voel me eisprong ook niet en temp heb ik geen zin in zoeen gedoe. moet ik er gewoon vanuit gaan om het vanaf de 14 dag om de dag te gaan doen tot dag 30 ofzoiets.wie kan me helpen ermee?groetjes wendy

Hoi meid,

Als je zo'n lange en onregelmatige cyclus hebt, zou ik niet weten wanneer precies je vruchtbare dagen zijn. Maar als je de meeste kans op zwangerschap wil hebben dan moet je  een kleine  2 weken (van dag 10 tot dag 20 ongeveer) om de dag klussen.

Succes!!

Greetz Jenny

halo moet je op www.babybrabbel.nk kijken bij interactief daar sta het bij kan je het uitreken groetjes jolanda

hai meiden,dank jullie wel voor het advies ik zit zo te twijfelen elke keer van zal het nu zijn of een week later.ik heb net op babbybrabbel geken en daar kan je het makkelijk zien. zo weet ik wanneer ik er van uit moet gaan ongeveer dan.groetjes wendy

Terug
Bovenaan