Wie weet dit?

A

Anoniem

Guest
He Meiden,

Ik heb een vraagje waar ik best mee zit. Vanaf dag 12 tot ongeveer dag 15 heb ik altijd lichte steekjes onder in mijn buik ( mijn ugh is dan ook wat vochtiger ). dus logisch dat ik dan denke dat dit mijn vruchtbare dagen zijn toch!. Maar nu heb ik op dag 19 en vandaag dag 20 dezelfde soort klachtjes misschien ietsjes erger is mijn eisprong dan nu? Volgens mij heb ik dit elke maand en wordt ik dus gewoon ongesteld of zou dit al te maken kunnen hebben dat mijn baarmoeder hier mee bezig is. Denk dus nu ook dat het deze ronde niet raak is. Weet iemand dit of heeft iemand dit meegemaakt en was wel gewoon zwanger. Als het deze ronde (wat ik denk maar, niet hoop) nog niet raak is ga ik ovulatie testen gebruiken.

Help hoop op wat antwoorden.

Liefs Linda

Haal hem nog even weer naar boven hoor zit zo vol met twijfel.

Liefs Linda

hoi hoi,
sorry ik kan je geloof ik niet helpen, want ik voel mijn eitje helemaal niet zie alleen dat mijn slijm verandert. Ik hoop voor je dat je je antwoorden vindt.

groetjes Kriebels

He Linda,

Ik weet het niet ik heb het niet gehad. Sorry ik kan je niet helpen. Probeer er niet zoveel over na te denken en gewoon lekker veel klussen (om de dag) hihi. Ik weet hoe moeilijk het is en elke keer ben je weer onzeker en dat wachten duurt ook zo mega lang daar lijkt geen einde aan te komen. Heb je verder geen klachten opgeblazen gevoel ofzo?

xxx,
Lin

Hoi

ik kan je wellicht ook niet verder helpen. Maar toen ik zwanger was (helaas fout afgelopen) had ik inderdaad meer afscheiding dan normaal. Vooral rond NOD. Op mijn dag 19 had ik steken in mijn onderbuik. Dus ja. Elk lichaam is weer anders. Trouwens toen dacht ik ook helemaal niet dat ik zwanger was

De keer ervoor had ik hele korte cyclus van 22 dagen, dus ik was alleen maar aan het hopen dat mijn cyclus langer zou zijn. dus........... Je weet maar nooit

Groetjes talke

He Lin,

Nou ik heb wel wat klachtjes hoor. Heb inderdaad een opgeblazen gevoel het gevoel dat je lucht in je darmen hebt ( heb niet verkeert gegeten ) hihihi. Kan ook moeilijk naar de wc en heb toch krampen. Die steekjes zijn wel iets verminderd en gisteren toen ik op bed lag had ik het gevoel dat er een ballon in mijn baarmoeder zat zo,n hol gevoel, weet niet precies hoe ik het moet omschrijven. Maar ja die klachtjes zijn er niet constant en ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden dus ik durf nog niet echt te hopen. Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongi wordt.

Liefs Linda

Terug
Bovenaan