Wie weet dit?

A

Anoniem

Guest
Goedenavond allemaal,

Ik heb weer eens even een vraagje.
Afgelopen dinsdag ben ik ongie geworden dit was niet de bedoeling haha. Ik had 's morgens namlijk net een test in huis gehaald. Omdat ik dus al een aantal dagen overtijd was zeg maar.
De eerste dag was ik maar lichtjes en woesdag heel erg heftig heb ook een stolsel verloren van een cm of 3 normaal heb ik echt alleen stolseltejs zeg zeg maar.
Ik heb ook van dinsdag t/m vrijdag regelmatig buikpijn gehad en dit heb ik normaal alleen de 2e dag heel erg.
Nu waren wij vandaag gezellig een dagje weg en had ik ook af en toe wat steekjes in mijn buik en opeens vreslijk pijnlijke tepels ik ben voorover gaan hangen en heb mijn borsten stevig vast moeten houden van de pijn. MIjn ongi is overgins zo goed als over dus daar kan het toch niet meer aan liggen.
Wie weet raad morgen och maar een test er tegen aan knallen of deze ronde maar gewoon prberen af te wachten? Ik zelf weet het gewoon even niet meer dit is nu ronde 14 die wij ingaan en dit ken ik dus helemaal niet.
Wie o wie   weet raad?

Liefs Saskia

was je ook misselijk en had je voor je ongi ook last er van? misschien was je wel zwanger maar misschien een miskraam, ik zal als ik jou was ff w8 en als het nog niet over gaat even naar de huisarts, het kan niet zijn dat je aan het ontpillenbent, daar kan het niet van zijn, kwil je niet bang maken maar misschien was het een miskraam, ik hoop het niet maar als je vloeit, kan het of rd zijn of miskraam, misschien kan het wel zijn dat je zwanger bent en toch de rd er door heen krijg, dat had een vriedin van me die was zwanger en toch de rd op visite tot het einde, dus   ik zal als ik jou was even w8 en morgen even naar de HA bellen als het nog zo is

s6 verders greetz suzette

BEdankt voor je reactie,

Wij hadden zelf ook het vermoeden dat het idd een miskraam geweest was want ik had wel al kwaaltjes maar deze had ik volledig genegeerd omdat ik valse hoop wilde.
IK heb er vanmorgen toch maar een test tegenaan geknald op aanraden van mijn man, maar deze was zoals wel verwacht negatief.
IK kijk het nog een paar dagen aan   en als de pijnlijke borsten en steken in de buik aan blijven houden dan zal ik toch maar contact op gaan nemen met de huisarts.

Gr Saskia

dat lijkt me wel handig, maar als ik jou was zal ik zo wie zo gaan want een miskraam is niet niks ook al is het maar 1 dag oud, dus ja, ik zal toch maar even voor de zekerheid, even bellen en vragen, misschien zeggen ze wel kom maar ff langs of het is niks bijzonders, toch voor je zelf even wat meer aan je zelf denken , veel s6 verder

xxxx suzette

Hallo,

Helaas heb ik de ervaring al met een miskraam, ik ruim een jaar geleden met bijna 6 weken een miskraam gehad dus ik weet wat voor een elende het is.
Het is zo met een miskraam dat je dus niet perse naar een dokter hoeft hoor, vooral als je goed doorvloeit zoals ik nu 3 dagen heel heftig heb gedaan en je geen koorts en   echte buikpijn krijgt dan is het niet nodig. En ik wel zoveel stolsel ook verloren dat ik mij daar ook geen zorgen over maak. Maar ik vind het wel heel erg vreemd dat mijn borsten en vooral mijn tepels zo over gevoelig bleven en de steekjes in mijn buik die ik normaal niet heb als ik menstrueer want echte heel erge buikpijn heb ik gelukkig niet gehad.
Maar goed ik heb vandaag helemaal geen kwaaltjes gehad dus ik denk toch dat ik idd zwanger geweest ben en dat de hormonen nog even hun werk door hebben gedaan.
Anders kan ik het zelf ook niet verklaren.

Gr Saskia

Terug
Bovenaan