Wie weet dit?

Nou nog maar een keer proberen, net heeft mijn berichtje niet gepakt schijnbaar!
Ik sta onder controle bij gyn. en moet bevallen in ziekenhuis ogv medische indicatie. Nu hoorde ik bij zw.gym dat je dan zelf een vk moet regelen voor na de bevalling. Heeft iemand hier ervaring mee? Moet ik dan gewoon bellen of wat?
Graag jullie reactie als je ervaring hiermee hebben.

alvast bedankt!
Karin
 
hoi,

ik moet ook in het ziekenhuis bevallen, en moest ook een vk bellen, die doet nl de na controle als je weer thuis bent na de bevalling, je kan gewoon een willekeurige vk in de buurt bellen, waar je eventueel ervaring mee hebt of van gehoord hebt, die naam + adres gegevens moet je dan even aan je gyn doorgeven, ik heb gewoon de vk gebeld waar ik met mijn eerste zwangerschap liep, uiteindelijk werd het een keizersnee, vandaar dat de laatste controles + bevalling in het ziekenhuis waren, en daarom moet ik dus nu weer naar het ziekenhuis, de keuze is dus aan jou, bel er gewoon een op, en die komt dan na de bevalling langs.

groeten sandra
 
Hoi,

Ik kreeg trouwens van het ziekenhuis formulieren mee die de vk in moest vullen, zodat het ziekenhuis de garantie heeft, dat er nacontroles worden gedaan. Vraag wel even na, of het ziekenhuis de verloskundige inlicht, of dat je dat zelf moet doen zodra je bevallen bent.

Succes, Gijs
 
Terug
Bovenaan