Wie weet dit??

hallo,

Ik ben 19 weken zwanger van mijn eerste kindje. Bij 15 weken en 5 dagen heb ik een echo gehad. Ik vroeg toen naar het geslacht en die vrouw zei dat ze drie streepjes zag dus dat het waarschijnlijk een meisje zou worden. Bij wie hebben ze ook al zo vroeg in de zwangerschap vastgesteld welk geslacht je kindje had? Lees namelijk op internet dat ze vanaf 20 weken pas het geslacht kunnen zien maar in een boek dat ik aan het lezen ben,staat weer vanaf 16 weken. Help mij aub.

Groetjes Jany
 
Hoi Jany,
Bij een vriendin van me hebben ze ook met 15 weken al kunnen zien wat het was. Ze zei er toen wel bij dat het voor 80% zeker was. Ik was 22 weken toen ik het wist. Eerder zat de navelstreng tussen de beentjes.
groetjes Josje (26w4d)
 
Niet teveel vastpinnen op het aantal weken. Ze kunnen het zien als ze het kunnen zien, dat is simpel. Bij de een is dat misschien eerder dan bij de ander en gemiddeld genomen is dat ROND de 20 weken. Ze kunnen het nooit met 100% zekerheid zeggen. Maar ben blij dat ze het nu al kunnen zien. Waarom maak je nu nog druk? Geniet maar vast van je kleine meid!!
 
Die vrouw die de echo maakte zei er wel bij dat het niet zeker was. En daarom maak ik me een beetje druk. Ik wil namelijk meiden dingetjes kopen maar durf nog niet goed omdat ik steeds zoiets heb van dadelijk heeft ze het verkeerd gezien. Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Jany
 
Bij mij zagen ze met 18.5 week dat het een jongetje was. Maar ik heb ook nog gewacht tot de pretecho met 22 weken zodat ik het nog een bevestigd had voordat ik spulletjes ben gaan kopen.

groetjes, Jane 27 weken
 
lijkt mij wat vroeg om het te kunnen zien. meestal met 20wk kunnen ze het vrijwel zeker weten.
maar met een meisje is het overigens nog moeilijker te zien als bij een jongetje. als je het echt zeker wilt weten, om bijvoorbeeld spulletjes ervoor te kopen dan zou ik nog voor een pretecho gaan rond de 22wk.

groetjes sandy 22wk
 
ik ben nu ook 15 weken,vorige week een echo gehad,met 14 weken dus en ook zij dacht het al te kunnen zien.Als het er goed voor ligt is het wel mogelijk maar omdat het nog zo vroeg is kunnen ze geen zekerheid geven.je kunt toch wat leuke naturelle spullen kopen? creme kleurig kan altijd!!!

groetjes!!
 
Hi Meid, bij mij hebben ze een pretecho gemaakt toen ik 20 wk was, ze kunnen het dan zien.
Echt een aanrader!!!!
Het is honderd procent een jongentje het was heel duidelijk te zien.
Laat een echo maken joh weet je het gelijk!!!!
liefs
 
Terug
Bovenaan