wie weet dit?

help had vanacht ja krampen ,steken ,net of er een draad om mijn hele buik zat een lijn en eenrand steken ,als ik op een kant lag kon ik niet meer bewegen dan ging het wel en daarna als ging ik verliggen dan deed het weer gigantisch pijn ,ben maar naar de wc geweesten zakte bijna in mekaar van de pijn een maal in bed ging het wel weer heeft toch bij mekaar 15 min geduurd denk ik
zijn dit nou weeen?????????
35 weken en 2 dagen
 
Denk niet dat ik je echt kan helpen maar in mijn eerste zwangerschap had ik een ontzettende last van mijn rechter zij,kon er niet meer op slapen.Dit kwam omdat de baby daar steeds tegen mijn darmen aan drukte.Het voelde verschrikkelijk kon soms wel janken van de pijn en het enigste dat hielp was rond lopen misschien drukt jou baby ook ergens op,ze hebben nu nog maar heel weinig ruimte hè.Helaas is het heel moeilijk om te zeggen of het weeen zijn of niet omdat dit voor iedere vrouw anders is.Heel veel sterkte en succes
 
Ik heb ook regelmatig dat ik niet meer kan lopen ivm steken in mijn heup, bil en bovenbeen. VOlgens de fysio komt dit door mij doordat de kleine tegen organen aan duwt waardoor er dan een zenuw klem komt te zitten. Ik moet dan door middel van het masseren van mijn buik de kleine overhalen om een beetje te gaan verliggen zodat de zenuw weer vrij komt.

Liefs
Lot

34 weken
 
k denk dat het idd de baby is die ff ergens tegaan klemde dit is me 2e zwangerschap en ik had het bij de eerste ook wel een keer gehad maar ikd enk nie dat het de weeen zijn als je weeen hebt dan geloof me nou weeet je dat je een wee hebt veredr veel suc6 met je zwangerschap
 
Terug
Bovenaan