wie weet dit????????????

hallo zwangere dames!
Ik wil vragen of iemand van jullie dit herkent:Ik ben met de temperatuurmethode bezig en nu zit ik aan het eind van mijn cyclus(woensdag is mijn NOD) en mijn temp is weer gestegen( 0,4 hoger dan gister/eergisteren) en hij was al vrij hoog hoor na de eisprong geworden maar nu is er een stijgende lijn.Is dit een goed teken of zegt dit niets?
 
Hoi,
Lijkt mij dat je zwanger bent,heb je toevallig al getest.als je tempertuur na twaalf dagen zakt ben je niet zwanger,ik heb ook getest voor mij nod ..
laat je wat horen
groetjes monique
 
hoi
bedankt voor je reactie!

ik heb dus net getest en zo op het eerste gezicht is hij nog negatief,maar als je heeeeeeel goed kijkt zie nog een streepje er door heen zitten(clearblue maakt een kruis)

Maar die ene streep die er normaal moet zitten in het grote venster is ook heel licht,nu las ik op de bijsluiter dat ik dan teveel urine gebruikt zou kunnen hebben.

Dus ik wacht nog een paar dagen en dan doe ik hem nog een keer!
Ik weet niet wat ik er van moet maken,ik weet wat ze zeggen een streep is een streep ,maar dit is wel erg vaag hoor.

Nu maar hopen dat mijn temp hoog blijft en dat ik nog een keer kan testen en de rode duivels wegblijven!

bedankt doeidoei
 
Bij sommige vrouwen is een tweede temperatuurstijging te zien na de innesteling.

Je herkent dan een driedeling in je temperatuurcurve.
Namelijk laag vanaf je NOD, verhoogd na de eisprong, en nog hoger na de innesteling.

Ik duim voor je.

Miep
 
hoi miep
bedankt voor je wijze woorden en steun!

Vanmorgen was mijn temp iets lager dan gisteren en zondag maar nog wel veel hoger dan eerst.Nu is het wel zodat ik voor dat ik ging testen al een half uur daarvoor wakker was geweest,en toen niet getempt heb.Dus dan is het al niet zo heel duidelijk.

Ik heb nu ook witte vlokken in mijn urine,snap er niks meer van.
Ik ben er misschien wel te veel mee bezig.
(mijn temp was nu dus 36.7 en gisteren 36,9 en na mijn ovulatie steeg hij van gemiddeld 36.4 naar 36.7.Dus hij is nog steeds hoger dan voor de ovulatie)

Ik schrijf alles op wat ik bemerk ,dan weet ik volgende keer wat ik waarneem.



groetjes
 
Terug
Bovenaan