wie weet dit?

Hoi ,

wij gaan van het weekend gezellig gourmetten met vrienden en nou vroeg ik me af of ik als zwangere whiskycoctail saus mag eten, je weer wel die van Calve bijv.


groetjes van een mama van 2
 
Waarom niet? Alcohol zit er volgens mij niet in.
Als je het niet zeker weet zou ik het niet doen, maar volgens mij zou het geen kwaad kunnen.

Fijne avond!

Groetjes,

Willy
7 weken
 
Hoi mamavan2....wat gezellig
Ik hoop het niet dat het niet mag...want ik eet dat het liefste..samen met de knoflooksaus....ben er verslaafd aan nu...

Alleen als je hetzelf zou maken met whiskey...dan denk ik dat het niet goed is....maar tis zo'n kleine hoeveelheid.....
ik zou zeggen geniet ervan!!

Tine&kikker
 
Whiskeysaus kan je gewoon eten hoor. Ik heb zelfs mijn zelfgemaakte gewoon gegeten deze zwangerschap. Dan gaat er ook maar een half dopje whiskey  op een heel bakje saus. Kan dan echt geen kwaad hoor. En in die van Calve enzo zit volgens mij geen druppel alcohol.

Groetjes
Wasabimammie!
 
Ach joh, maak je daar maar niet druk om. Ook al zou er wel alcohol in zitten, dat is dan zo'n klein percentage dat dat echt geen kwaad kan hoor.
Groetjes V.
 
Anonymous; "Er zijn er genoeg dan neem je toch een andere saus..."
1. Dat is niet de vraag. 2. Je zou moeten weten als zwangere of zwanger geweest dat als je iets in je hoofd hebt dat heeeel graag wil eten en weten. Vindt antw onnodig. En best irritant.
 
(Patricia) Als je twijfel dan neem je toch een andere saus..er zijn er genoeg."
1. Dat is niet de vraag. 
2. Als je zwanger bent met cravings...wil je DIE saus! 
 
Terug
Bovenaan