wie weet dit??

hoi hoi,
wie weet dit????
Ik heb vrijdag de 13de een terugplaatsing gehad en ben vergeten te vragen wanneer ik mag testen. Wie kan mij vertellen wanneer ik mag en kan testen?

Hoi,

Ik heb die woensdag ervoor een terugplaatsing gehad en ik mag aanstaande maandag testen. Dit is twee weken na de punctie dus dan denk ik dat het voor jullie donderdag is. Als ik jou was zou ik het ziekenhuis even bellen. Heb je geen papier meegekregen waarop alles staat???

Gr Roelien

Hoi Pitty, ik heb ook vrijdag de 13e een terugplaatsing gehad en volgens mij kan je 18 dagen na de punctie een test doen en dat is dan op zaterdag 28 april ..........duurt nog even........ik kan gewoon niet wachten tot het zover is!

hoe voel je je?

Liefs, Pleun

Hoi Pitty,

Ik heb donderdag de 12e de tp gehad van 2 embryo's en ik mag op 26 april bloed laten prikken. Dus precies 14 dagen na de tp en 17 dagen na de punctie. Ik denk niet dat ik dat vol ga houden trouwens,  ik heb hier nog 7 testen liggen dus ga er denk ik wel eerder een testje aan wagen. De vorige poging heb ik al op dag 10 na tp getest en die was toen al licht positief, (helaas heb ik toen later een miskraam gekregen)  dus ik denk dat ik er misschien zondag al wel een testje aan ga wagen. Ik heb van die testen die je al 4 dagen voor je NOD kunt gebruiken. Heel veel succes allemaal meiden!

Groetjes van Margreet  

Hoi,

Ik mocht bij mijn eerste poging 14 dagen na de tp testen, helaas is die poging mislukt! Ik zit nu middenin mijn 2e poging, waarschijnlijk is volgende week de punctie. Ik zou zelf 14 dagen na de punctie aanhouden, dan heb je ook niet de kans dat je te vroeg test. Het kan namelijk zo zijn dat je positief test doordat je de progestan bolletjes of pregnyl spuit ter ondersteuning van de innesteling.
Veel succes!

Groetjes Ibbeltje

Hoi Ibbeltje, even nog een aanvullig, progestanbolletjes kunnen de testuitslag niet beinvloeden. Pregnyl kan dat idd wel. ( pregnyl is hcg)  Als je na de tp nog pregnyl hebt gespoten kun je idd beter niet eerder testen omdat ie dan vals positief kan uitvallen.  Pregnyl heeft trouwens een halveringstijd van 23 uur. Dus je kunt voor het gemak 24 uur rekenen.

Bijv. je hebt maandagavond 1500IE pregnyl gespoten, dan is dat dinsdag nog 1500, woensdag 750, donderdag 375, vrijdag 187.5 etc... Je kunt dan zelf een beetje berekenen wanneer de pregnyl uit je bloed is en het veilig is om te testen.

Hoi Pitty, ik heb net zelf even het ziekenhuis gebeld en ik mag, als de duivels niet doorbreken testen op zaterdag 28 april, dat is de 19e dag, de dag van de punctie meegeteld...............nog 9 nachtjes slapen!

Terug
Bovenaan