Wie weet dit?

Hallo

Ff weer een lekker smakelijk onderwerp. Ik zit een week voor mijn NOD en een uurtje geleden toen ik naar het toilet ging zag ik dat ik behoorlijke witte afscheiding had. Meer dan normaal dus. Niet plakkerig, gewoon wit. Dat heb ik nooit gehad een week zo voor mijn ongi. Hoe zit dat toch in je cyclus? Wie weet dat?

groetjes Jeannette

Hoi Jeannette,

Weet je dat ik precies hetzelfde had en toen dus zwanger bleek te zijn. Ik krijg ongeveer een week voor mijn nod (vanaf de innesteling zeg maar) last van wittig slijm en dat heb ik nu nog steeds. Ik hoop voor je dat dit voor jou hetzelfde betekent!

X F.

hoi,
Ik heb het ook gehad net voordat ik zwanger was. En als je er ook overleest bij babybrabbel, dan lees je dat het een beschermingsmethode is voor je baarmoeder. Tegen infecties, als je zwanger bent. Maar niet al te veel hopen, want dan valt het zo tegen! Sterkte en ik duim voor je, succes pago

Hoi Jeanet,

Mijn berichtje is misschien een beetje mosterd na de maaltijd maar ook ik had toen ik zwanger bleek te zijn ineens helder witte afscheiding en veel ook. Het rare is dat ik  nu ruim 5 weken na de curettage nog altijd meer afscheiding heb dan vroeger, maandag maar aan de gyn vragen wat dat is.

Ik hoop echt dat dit voor jou goed nieuws betekent!!!! Je was de vorige keer toen je ongi werd zo teleurgesteld. Ik gun het je echt maar probeer er nog niet te veel op te rekenen.

Liefs,
Daantje

Hallo Allemaal

Nog 3 dagen, wel zeurend gevoel in mijn onderbuik. Ben net wel ff heel druk geweest in de tuin misschien daarom....

Daantje, wat knap dat je dat nog weet!!

Ik hou jullie op de hoogte !!

groetjes Jeannette

Terug
Bovenaan