Wie weet dit?

Hallo

Ik wil graag onder een andere naam hier komen maar ik heb werkelijk van alles geprobeerd van lampenkapje tot de meest ondenkbare namen maar hij zegt zegt dat die identity al bestaat!!!!!! GRRRRR met zoiets moet je nou niet bij mij aankomen zo 4 dagen voor mijn NOD ......

Afijn ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groetjes Jeannette

Hi Jeannet,

Ik zou  het niet weten maar wat ik me afvraag waarom zou je dat willen?
Soms doet het forum sowieso raar, laatst raakte ik ook maar niet ingelogd.
Probeer het anders morgen nog eens. Sorry dat ik je niet kan helpen.

Groetjes,
Daantje

Hoi Daan tje

De reden waarom? Sja, Jeannette is mijn echte naam en soms toch bang dat er 'bekenden' zijn die iets herkennen uit mijn verhalen. Gewoon een beetje zelfbescherming dus. Hoe gaat het met jou nu? Ik hoop voor je dat alles goed is joh. Maarja, altijd maar weer afwachten he? Ik hoop de volgende keer van je te lezen dat het geen mk is en zal voor je duimen.

groetjes Jeannette

Oh ja, dat kan ik me wel voorstellen. Daantje lig ook wel erg dicht bij mijn eigen Diana. Ik heb er zeker wel eens aan gedacht dat een bekende dit best zou kunnen lezen. Nou ik hoop dat je het voor elkaar krijgt, we merken het wel. Als er weer gekke onderwerpen voorbij komen als "wakker worduh' of zoiets dan weten we dat jij het bent, haha.

Tsja het wachten is slopend en ik hoop idd morgen met goed nieuws te kunnen komen al heb ik er een hard hoofd in.

Groetjes,
Daantje

Hoi Jeanette,

Misschien dat ik je kan helpen! Ik heb nl. ook sinds verleden week een andere inlognaam genomen (voorheen brigitte111 voor de insiders )

Het lukte ook niet zo 1,2,3 maar uiteindelijk is het dus wel gelukt.

Ik heb net als jij ook diverse namen geprobeerd en kreeg ook steeds een foutmelding, volgens mij ook steeds dat de naam al in gebruik was.

Pas toen ik naast  die andere inlognaam ook een ander emailadres en ander wachtwoord opgaf lukte het. Dus probeer dat even ok?

Groetjes,
Brigitte

Hoi hoi,

Warmpjes hoor! Nah het gaat zijn gangetje... ben nu in afwachting van mijn 1e ongi na mijn curettage. Volgens mij eigen femonimale berekeningen zou dit afgelopen woensdag moeten zijn geweest..... dusse of het komt.... of niet en dan zou dit iets anders betekenen hè?

Ik heb in ieder geval met mezelf afgesproken dat ik er vanuit ga dat ik niet zwanger ben en dat ik pas over 2 weken een test mag doen. In de tussentijd leef ik er gewoon vrolijk op los en drink met dit warme weer een heerlijk rosé'tje en rook ik gewoon mijn sigaretje  ....  

Waar wij het al eens over waren is dat ik in ieder geval niet op  lichamelijke symptomen ga letten... heb ik overigens ook niet dus dit is dus nog meer een bevestiging dat ik niet zwanger ben.  En zowel dan heb ik mij toch weer door mijn lichaam in het ootje laten nemen hè? Het klinkt heel erg vaag en verwarrend voor iemand die graag zwanger wil worden maar op zich zou het -op dit moment- geen teleurstelling zijn als ik ongi wordt, er zit  nl. nog iets anders (op medisch vlak) in het vooruitzicht  waarbij in principe een zwangerschap niet echt op prijs wordt gesteld, tenminste dat is mijn verwachting, enfin  ik zie het wel hoor. Life comes how it comes!

Jij bent trouwens ook wel weer lekker onder de pannen  met je onderzoeken  zeg! Houdt je het nog een beetje vol om te wachten op  die uitslagen? Het zou  fantastisch zijn als er nu eindelijk eens iets uitkwam! En dan natuurlijk ook iets wat dan ook nog zeer makkelijk verholpen kan worden... dat vooropgesteld!  Zijn al die 'vernederende' onderzoeken niet voor jan piemeltje geweest hè?    

Is het je trouwens al  gelukt om een nieuwe naam aan te maken?? Laat hem wel ff weten hè?!

Alle liefs en goeds van mijn kant!

Groetjes,
Brigitte

Terug
Bovenaan