wie weet dit?

hoi hoi,

Even een vraagje...mijn zoontje drinkt sinds woensdag al slecht, hij zit tussen de 500 en 600 cc op een dag i.p.v 800-900
Ik weet da kinderen wel vaker een fase hebben dat ze minder drinken, maar het wordt steeds erger.
Hij heeft donderdag prikjes gehad en had daarna koorts 2 dagen. Ik denk dat hij al wat onder de leden had en daar prikjes bovenop...

Maar nu heeft hij ineens dat hij hard gaat huilen als de fles in zijn mondje is...vanochtend heeft hij wel 120 cc gedronken, maar net weer maar 70 cc en zodra ik de speen van de fles in zijn mondje deed begon hij te huilen...
De fles is niet te warm, ik heb gekeken of hij misschien spruw heeft en dat heeft hij niet...wel zijn er 2 tandjes in aantocht, die zie ik al een week en worden steeds duidelijker, voel nog geen puntjes. Wie weet wat dit kan zijn?Bij tandjes willen kinderen toch juist graag iets in hun mond hebben...dus ik dacht dat het daar niks mee te maken had, of wel?

groetjes!

Hoi Leetje,

misschien heeft hij wel keelontsteking of gewoon keelpijn.
Als hij nog steeds koorts heeft zou ik sowieso ff bij de ha langsgaan om ff te controleren.
Misschien kun je eens gewoon wat water (echt lauw, bijna koud) laten drinken, kijken hoe hij daar op reageert.

Ik hoop voor jullie dat het snel over is.

Groetjes Iris (mv Rowin 21-08-06)

hoi hoi,

dank je wel!
Hij heeft nu geen koorts meer gelukkig, ik zat inderdaad net ook inens te denken aan zijn keeltje...we zijn net gistr bij de huisarts geweest omdat hij heel erg veel en lang  last had van zijn beentje en die misschien verkeerd gezet was (was gelukkig niet zo)balen dat ik toen niet naar zijn keeltje heb laten kijken...maar toen dacht ik er nog niet aan...

groetjes

Roos had dan wel geen koorts, maar huilde ook steeds als ze moest drinken.Ben naar de ha geweest en inderdaad het is een ontstoken keeltje. Ik heb er niks voor gekregen omdat het een virele infectie was. Gewoon laten uitzieken. Ik steek een zetpilletje op en geef haar flesje in kleine hoeveelheden verdeeld over de dag. Ze is ook heel verkouden en daarom heb ik wel neusdruppeltjes gehad.

Hopelijk heb je er iets aan.

Groetjes, Helga

Terug
Bovenaan