Wie weet dit.....

A

Anoniem

Guest
Wie weet dit of herkend het.
Gister ochtend toen ik mij afveegde allemaal slijm en een spoortje vers bloed. Dit was een ander soort slijm als met de slijmprop.
Gister avond uurtje of 8 voelde ik een soort kramp en daarna iets lopen. Op de wc zag ik dat het weer allemaal slijm was met iet wat bloed.
Na die tijd steeds wel wat een kramperig gevoel maar niet regelmatig.
Ben gaan douchen en het was over.
Toen ik vanmorgen naar de wc ging weer veel slijmerig spul met bloed. Dit keer was het wel redelijk wat bloed. Niet een spoortje, maar gewoon overduidelijk bloed er bij.
Maar heb geen krampen of weeën......

wie heeft dit ook gehad of herkend dit.........Ben eigenlijk heel benieuwd of het nu gaat beginnen of dat het zo nog wel een week kan duren.

Groetjes   Elly

Dag meid,

2 weken geleden hebben ik en mijn man een rondleiding gevolgd in de kraamafdeling in het ziekenhuis waar ik ga bevallen.
Daar hebben ze ons ook enige uitleg gegeven, zoals: " Wanneer moet ik binnenkomen?" Bij welke tekenen?
-> wanneer je water breekt
-> wanneer je weeën hebt om de 5 min.
EN
-> wanneer je bloed verliest...

Dus zou ik zeker even je gynaecoloog bellen om eens te luisteren wat zij zegt. In alle geval ik zou onmiddellijk binnengaan en dat geval.
Spannend allemaal seg!!!

Liefs,
van ons...

Hoi hoi,

Niets om je ongerust over te maken hoor.
Ben gisteren bij de vk geweest en bloedverlies met slijm is gewoon een voorteken dat het zit te rommelen.
Je moet je pas ongerust maken als het bloedverlies meer is als een gewone menstruatie.
Ik ben vanmorgen de slijmprop verloren, ook slijm (beetje taai) met licht bloed strengetjes erdoor.

Ben gisteren ook gestript en de vk zei dat bloedverlies voor hun een goed teken is, mits het niet veel is.
Dus zolang het niet ernstig wordt zou ik gewoon afwachten.
Als je echt ongerust bent kun je natuurlijk altijd bellen hoor!

Liefs Linda, 40,6 weken

Duidelijk dat ze overal andere eisen stellen e!
Bij ons is dit een teken dat je moet binnegaan...
Zo zie je maar dat het er overal anders aan toe gaat!

Ik heb net een op de site van de verloskundige praktijk gekeken en daar staat wel dat je moet bellen bij bloed verlies. Ik heb het alleen bij het afvegen. Dus niet dat het er zo uitloopt.Ik kijk het nog wel even aan en anders met ik het bij het telefonisch vragen half uurtje dat is van 13.00 tot 13.30. Ik moet morgen anders op controle dus veel zal ze er niet van zeggen denk ik.
Ben gewoon heel benieuwd of meer mensen dit hebben gehad en zo ja hoe lang duurde het voordat het 'echt' begon.
Wordt gewoon moe van het wachten. Zou het wel zou het niet....maar ik zal wel niet de enige zijn die dat heeft

Hoi,

Kan me heel goed voorstellen dat je er moe van wordt hoor!
Heb ik zelf nu ook, ben nu 6 dagen overtijd en mijn zoon kwam precies met 40 weken dus dan valt dit tegen.

Hoever ben jij nu dan? Ook al overtijd?
Gek idd dat ze overal andere dingen zeggen. Ik kreeg een formulier mee van de vk waarop dit stond.
Ik zit op het moment ook te wachten tot er iets echt gaat beginnen.
Morgen moet ik ook weer naar de vk, weer strippen en dan hopen dat het wat meer gevorderd is als gisteren.

Als je twijfelt zou ik zeker bellen in het telef. vragenuurtje, daar zijn ze tenslotte voor en heb jij misschien wat meer zekerheid.
Succes Linda

Ik was 11 dec uitgerekend   en weet dat het ook nog wel even kan gaan duren.
Ach je wil ook zo graag dat het gaat beginnen..
De tijd zal het leren.
De 'echte' slijmprop was ik al met 37 weken veloren.

Het lijkt me zeker niet verkeerd om even telefonisch te polsen.
Beter één keer te veel dan één keer te weinig, toch?!

Veel succes ermee meid en ik hoop voor jullie allebei dat het snel gaat beginnen, ik kan me perfect voorstellen dat jullie het meer dan beu worden...
TOY TOY !!!

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan