wie weet dit??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik snap er even niks meer van! Ik heb 1 november de nuvarinf verwijderd en ben een paar dagen daarna gewoon ongi geweest. En daar komt het...nu verlies ik ineens wat bruinig bloed! (sorry voor de details) Het kan toch nog geen innestellingsbloed zijn? Maar om nu alweer ongi te worden is ook raar. Heb normaal altijd hoofdpijn vooraf, en nu helemaal niks. Iemand een idee??

Liefs Ciomama

Tja, het is denk ik net als stoppen met de pil...alles is in de war. Maar volgens mij zou dit best een innestelingsbloeding of misschien ovulatiebloeding kunnen zijn. Heb je enig idee wanneer je eisprong was?

Nee, ik heb niks vernomen. Maar dat heb ik nog nooit eerder gehad. Het is wel raar, heb de pil en de mirena al gehad en daarna meteen een gewone cyclus, nu ineens die rarigheid. Nou ja, maar gewoon afwachten denk ik....

Vreemd, maar het kan zijn dat je hormonen in de war zijn... Of een korter cyclus? Ik heb sinds het stoppen met de pil ook eerst een paar dagen een beetje bryuin (oud) bloedverlies voorda ik ongesteld word, Heel raar maar waar...

Terug
Bovenaan