Hoi, mijn vriend en ik zijn gek op afgelegen pensionnetjes, bijzondere vakantiehuisjes, romantische bed&breakfasts en meer van dat soort authentieke bestemmingen in Zuid-Europa met veel rust, natuur, natuurlijk zon én lekker eten maar wél leuk en veilig voor ons zoontje (nu 3). Dus géén allinclusive, geen betonnen hotelcomplexen, geen buffetrestaurant, geen aquarobics en geen langsrazende snelweg. Kamperen doen we liever niet meer vanwege het hoge "gedoe"-gehalte (als je begrijpt wat ik bedoel) en een kant-en-klaar-tent staat meestal op zo'n stomme ANWB camping met veel "Hi-Ha-Hollanders" zoals wij helaas ook zijn maar op vakantie liever niet treffen.
Ik weet een paar van prachtige bestemmingen, die ik graag met jullie wil delen: google eens op Tania Apartments (Kreta) of Spinabbio (Toscane), of Quinta da Seara (Portugal). Wie herkent zich in mijn omschrijving van de ideale vakantie en heeft tips voor mooie bijzondere bestemmingen? Groetjes Emilia
Ik weet een paar van prachtige bestemmingen, die ik graag met jullie wil delen: google eens op Tania Apartments (Kreta) of Spinabbio (Toscane), of Quinta da Seara (Portugal). Wie herkent zich in mijn omschrijving van de ideale vakantie en heeft tips voor mooie bijzondere bestemmingen? Groetjes Emilia