wie weet een goed vakantieadres?

Hallo,

Wij willen in september met ons gezinnetje op vakantie. Ons gezin bestaat uit vader, moeder en zoontje (geboren 21-10-2007). Als we op vakantie gaan is hij dus bijna 1 jaar.

Nu zijn er zoveel vakantieparken dat we door de bomen het bos niet meer zien. We zitten er aan te denken om naar Noord-Holland of Zeeland te gaan (hoeft niet beslist).

Waar moet je op letten bij de parken (we willen in GEEN geval kamperen). Wie heeft er goede ervaringen??

Alvast bedankt voor de reakties,

Rolanda
 
Hoi
Bedoel je waar je op moet letten bij parken als je een kind hebt?
Nou, ik denk dat je daar niet specifiek naar hoeft te kijken. Je kind is dan bijna een jaar en vind het overal prachtig joh.
Als je zelf de hoogbenodigde spulletjes voor hem mee hebt, dan ben je al klaar!
Eigenlijk heel simpel dus!
 
Hi,

Wij zijn paar weekjes terug bij een landal park geweest, in duitsland
Landal Wirfttal.

Vanuit ons huis was het maar 2 uurtjes rijden. Erg leuk park, nette huisjes, (wij hadden een 4 c huisje, op de site kun je zien wat dat voor huisje is) alleen als je naar zo'n soort park gaat is het aan te raden zelf een campingbedje mee te nemen. Ze hebben in elk huisje daar een campingbedje, maar die zijn zo gammel.. als ze er in staan en leunen valt ie zo op zijn kant.

Ze hebben een zwembad, 2 speeltuinen, tennisbanen, midgetgolfbaan, restaurant, en onder het restaurant zit een soort van ballorig.. grote speelruimte met ballenbakken, en van die schuim-speeltoestellen.

Misschien dat dit wat is?

Wij willen na de bouwvak nog eens gaan, dan is het toch wat rustiger...
En kamperen vind ik zelf nu ook nog even niets, ivm met Tommetje... we hebben vorig jaar in een caravan van m'n schoonouders gezeten.. ik werd gek!
Je legt je kindje niet in de voortent, dus met zijn drieen in de caravan... campingbedje in het midden voor het keukenblok, gedoe en gehannes... verschonen hier, verschonen daar.. ik kan er niet tegen! hehe..

Groetjes Nens
Tom geboren op 27-02-2007
 
Hoi,
Wij gaan in oktober een weekeind naar center parcs (kempervennen). Dan is onze kleine meid 9 maanden. Ze hebben er een box en kinderbedje in het huisje staan, en sommige hebben ook speelgoed enzo, maar dat moet je reserveren ofzo. En kinderen tot 2 jaar eten gratis ovarit potjes in de restaurants.
Er is een zwembad en kinderboerderij en nog veel meer. Ik heb er zin in

Groetjes
 
 
Terug
Bovenaan