Wie weet een goede vakantiebestemming op de canarische eilanden?

Ik wil van het voorjaar of najaar naar de canarische eilanden maar ik heb geen idee waar. weet iemand een goede bestemming? Niet op La palma, daar zijn we al geweest. Ik ka n niets vinden wat me bevalt maar misschien zijn er hier goede ervaringsdeskundigen.

Annemieke

Dat zou ik ook wel graag willen weten!  
Wij zijn van plan om in m ei/juni naar de
can.eilanden te gaan.
Maar idd waar???
Er moet wel iets te doen zijn, kindvriendelijk en het
liefst een app.

Ik hoor het graag!

Wij gaan volgende week naar Gran Canaria!
Wij verblijven in hotel Eugenia Victoria in Playa del Ingles. Er is een speeltuin voor de kids, een kinder zwembad en ook kinderanimatie, maar dat is vanaf 4 jaar pas.
Wij huren altijd een auto en gaan dan naar het strand van Amadorres (ongeveer 20 minuten rijden) omdat ik het strand van Playa del Ingles helemaal niks vind (in Amadorres is 's avonds weer niks te doen)
Dit strand heeft een kleine gezellige baai en er is ook een grote speeltuin bij. Wij zijn echt strandmensen en zijn daar dan ook elke dag te vinden.
Voor Fabio kopen we een opblaasboot waar we mee in het water spelen en ook vullen we hem met water zodat hij op het strand in de boot kan spelen. Hij is dus de hele dag lekker aan het zwemmen, varen, spelen en hij vind dat heerlijk!

Wij hebben voornamelijk gekozen voor een hotel omdat je daar een buffet hebt met eten: als Fabio iets niets lust, kan je gewoon wat anders pakken.

Vorig jaar zaten we in een bungalow: Parque Mar.
Het huisje was goed, maar op het park was alleen een kleine speeltuin en een klein kinder zwembad waarvan het water niet echt heel warm was (dit heb je bij veel accomodaties op Gran Canaria)

Ook zaten we regelmatig in hotel Buena Ventura (ja wij zijn echte Canaria-gangers, we komen er al jaren)
Is ook een heel leuk hotel waar veel wordt gedaan.
De kinderanimatie is bij de meeste hotels pas vanaf 4 jaar, maar we gaan regelmatig kijken hoor...

Nog een weekje wachten en dan gaan we weer!!!! Heerlijk!!

Groetjes van Cissy

Tja, dan kan ik niet achterblijven natuurlijk... als jullie ons zoeken dan zitten we hier: Suite Hotel Atlantis Fuerteventura Resort Het is net een appartementje maar dan wel met de faciliteiten van een hotel.

Als je naar Fuerteventura gaat dan zou ik Corralejo in het Noorden aanraden. En dan met een auto de rest van het eiland verkennen. Er zijn prachtige zandstranden en verder is het een vulkaanlandschap (je moet er wel van houden) weinig groen dus.

Lanzarote ben ik ook wel eens geweest maar dat sprak me helemaal niet aan...

Wij zijn geweest op Gran Canaria, Playa des Ingles en een appartement Las Tejas. Het is kleinschalig met een zwembad en laagbouw. We zaten perfect, vlak voor het strand en dichtbij het winkelcentrum, je liep er zo naartoe. Een supermarkt op de hoek, helemaal perfect. En het complex was goed beveiligd 24 uur per dag.

succes met je zoektocht

liefs
di silva

Terug
Bovenaan