Wie weet een leuke traktatie voor op de creche

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Veerle wordt volgende week 2 en ik ben op zoek naar een leuke traktatie voor op de creche. Ik hou niet van alle chemische zoete dingen als traktatie, maar gewoon leuke en een beetje verantwoorde traktaties.

Bedankt voor het meedenken!!!

Groetjes, Floor

Hallo Floor,
Danoontjes die je omtovert tot clowntje met papier er om heen. Badeendjes doen het ook altijd goed. Kleine leesboekjes/plaatjesboekjes (bij zeeman voor een prikkie te vinden). Bij Ikea kleine knuffeltjes, die zijn echt heel leuk. Heb ik vorig jaar getrakteerd op de creche. In een feestzakje en dan met een kaartje er aan met Hoera Feline 1 jaar.
NU heb ik bij Xenos potolden gekocht met aan de achterkant een diertje erop. Dit alleen voor de dreumessen/peuters die bij haar in de groep zitten. De baby's krijgen niks dit keer. En de juffies krijgen een vrolijke trommel met daarin marsjes, rolo's, lions enzo.

groetjes Maris

Ik vind de site www.partykids.nl echt een topper!
Kun je onderscheid maken tussen snoep en gezonde traktaties en er staan echt leuke dingen op vind ik.
Kyan heeft Nemo-mandarijntjes getrakteerd voor zijn eerste verjaardag die vielen erg in de smaak!

Veel plezier met de voorpret!

Groetjes Saskia

Hoi,

Voor leuke en gezonde traktaties kun je ook een kijken op www.vanharte.nl
En als je een klein cadeautje zou willen geven, dan zou je zandbakschepjes kunnen kopen, met daar aan een kaart: Even opSCHEPPEN, ik ben 2!!!!!

Groetjes, Karin

Hai.

Lune was begin deze maand jarig en toen heeft ze de kindjes getrakteerd op mini boekjes van Dikkie Dik. Uitdeelzakjes van Jip en Janneke gekocht, boekje erin, feesttoetertje erin. Zakje dichtknopen, (water)ballontje eraan waar groot opstond: Hiep hiep hoera, Lune 2 jaar.

Zo heb je een leuk kadootje en niets te snoepen, krijgen ze toch al genoeg. En de boekjes waren niet duur, 15 euro voor 16 boekjes. (Bol.com) en elk boekje heeft 2 verhaaltjes.

Succes ermee.

Groetjes Jolien

Hoi hoi,

Ze hebben in de supermarkt van die grote zakken met uitdeelzakjes van fruit maid, ik weet niet of je het kent maar dat is gedroogd fruit, ook bij de hema hebben ze zoiets van jip en janneke. En als je dan misschien naar de action of naar de zeeman gaat voor kleine cadeautjes.

Groetjes, Patricia

Heee!

Die boekjes van Dikkie dik heeft Mette ook en die zijn inderdaad erg leuk. Mag het helemaal geen snoep zijn of alleen geen chemisch snoep?   Spekkies in een doorzichtig zakje met een gummetje en potloodje erbij (hema) doen het ook altijd goed.

Lfs ing
ps was erg gezellig gisteren bij jullie!

Een favo-figuurtje uitprinten, deze plakken op een doosje rozijnen. Ik doe er dan nog een kleurplaat bij en een potloodje en maak van deze creatie een ketting door er een dropveter aan vast te maken.

Kleine potloodjes gekocht bij de Hema (10 st. voor 1,50).

Simpel maar wel leuk denk ik...

Laat je ff weten wat je eindelijk gaat doen??

gr. Ilone

Terug
Bovenaan