Wie weet een orginele manier??

A

Anoniem

Guest
Hallo!!

Binnenkort willen mijn vriend en ik het gaan vertellen aan onze ouders. Nu ben ik al een tijdje aan het denken op welke manier. Ze zijn allemaal al een keer opa en oma dus mokken en boekjes hebben ze al. Het idee is om ze uit te nodigen (mijn ouders dan) om te komen BBQen en dan SURPRISE!! Maar hoe??? Weet iemand een leuke manier???

Groetjes Kleintje...

Dat je het zo lang verbrogen kan houden is al een raadsel voor mij :p zeker je ouders! (zijn toch de mensen de jou het leven hebben geschonken) ik heb iedereen rompertjes gegeven met liefste oma, opa's lieverd enzo verder, daarnaast toen we wisten dat het een jongen was een groot bord gemaakt en een blauw pakje en snoepjes (blauwe natuurlijk) ik heb het aan iedereen verteld de volgende dag dat ik het wist, mijn moeder wist als eerste zelfs!

wij hebben t als volgende verteld aan de oma van mijn vriend;

Ze was jarig en wij hadden een kopie van de echo gemaakt, uitgeprint op kaart formaat en erachter geschreven: gefeliciteerd met je verjaardag...xxx jeroen, angela en ??
Toen keek ze nog eens goed naar de voorkant en had door mede door de ?? dat ik in verwachting was.
Dit kan natuurlijk ook zonder speciale gelegenheid :) gwn zo'n kaartje maken en opsturen met: zomaar

Of een kaartje bij de boekenhandel kopen met: gefeliciteerd dat jullie opa en oma worden, die bestaan namelijk :) laat ff wten hoe jullie het hebben gedaan ..is wel leuk hihi..

groetjes angela

Hallo,

wij hebben een fotolijstje gekocht en daar een briefje ingedaan ipv een foto  waarin stond:

Hallo,
als ik er straks ben... mag mijn foto dan in dit lijstje bij jullie aan de muur hangen???
Alvast dank je wel opa en oma.

Mijn ouders vonden het hartstikke leuk. Misschien heb je er wat aan.
Groetjes Sharon.

zeggen dat jullie wat meenemen voor bij de koffie, dan is dat maar geregeld.

En dan iets van slagroomsoesjes (gewoon die uit de diepvries), chocola au bain marie smelten daar het soesje door heenhalen en dan door een schaaltje met muisjes (blauw en roze gemengd natuurlijk ) rollen.

Kan eventueel daarna weer in de vriezer als je het snel doet, kan je het vantevoren maken en dan meenemen.

Denk dat de meesten de hint wel zullen snappen.

groetjes,
Marije

wij hebben een tekenfilm gemaakt over ons leven

en over onze katten die iets vermoeden want de baasjes doen raar
en die ons dan gaan bespieden en uiteindelijk kwam er een ooievaar in beeld

het was een hele humoristische tekenfilm

en niet iedereen begreep de boodschap
sommige dachten dat we er een kitten bij kregen

en andere durfden het niet te vragen

en de mensen die ons echt kenden wisten het gelijk

dus een filpje is een optie

je kunt ook een thirt maken met een baby of bereffende tekst en doe je die aan

ik vind het persoonlijk erg leuk als het nog niet gelijk opvalt dan is het een groter verrassing

succes ermee

Kei bedankt voor de leuke tips!!   Ik ga het er met mijn vriend over hebben en ik laat jullie zo snel mogelijk weten wat we gedaan hebben en hoe ze reageerden. Wij gaan het volgende week vertellen aan mijn ouders ben ik 5 weken zwanger!! De rest moet nog eventjes wachten.

Liefs!

Hoi hoi,

Wat je ook kunt doen is ff kijken op de site van babyinfo: www.wijjongeouders.nl. Daar heb je verhalen. En daar tussen zit een topic waarbij je allerlei ideetjes op kunt doen over 'het vertellen'.

Ik heb zelf een beschuitje boter gesmeerd en vervolgens een briefje geschreven met de volgende tekst: In augustus krijgt u de muisjes erbij. Veel liefs....

Mijn moeder las en las en las en snapte hem eerst niet, maar toen het kwartje viel.....
Hahahaha vond ik wel leuk.

NOu veel succes,
-xxx- Ednadia
(30.5wk)

Terug
Bovenaan